爹爹表揚狀


在新家,影音之佈局、用法、接駁、脾氣、玄機當然又變天,雖然那n部機還是那n部機。最近當局還引進一具萬能搖控器,連燈都能控制。

玩死我,我現在連開電視都不會,能夠開燈是萬幸。

昨夜。

阿四:「請幫我錄一個節目。」

爹爹:「哪一個?」

阿四:「我不知道。」

爹爹:「嗯。」

今晨。

爹爹電郵:「是否這個,食都要高清?」

好明顯,我平日總是在食食食。

其實我更愛旅遊。找到了,是不一樣的旅遊,義工今集會去北海道一個有機農場,與農夫一家同住同做,又會去蒙古與孤兒下 田。

5 則迴響

Filed under 爹爹, , 旅行

5 responses to “爹爹表揚狀

  1. eeb

    我家用now高清盒,自己買個external hard disk 加個usb hard disk 盒,一插就可以錄影,而且預錄功能超容易,o係節目表到選,仲有recurrent功能,正

    不過我都係用把口錄影 “老公,唔該幫我錄xxxxx"

  2. 我地都用緊高清盒,但係配埋個universal remote,D制就一制幾用搞到好cryptic:「按3係呢樣,按9就係果樣」,我都冇晒心機學。

  3. eeb

    我都係用萬能搖控,好方便,不過仍然係用把口錄影

發表迴響

