師奶如何博


周游讀食兩師奶先後講師奶如何寫博,我等後輩也來東師奶效顰。

一歲半前的blog,是每天胸前揹着午睡一/午睡二/睡覺寄生吸血蟲打的--除了偶然吸血蟲放口熟睡,我感激流涕一手托蟲頭一手打字。

之後的,也是午睡時的勾當,偷偷摸摸得比做賊更慘。

有時偶然多點靈感,也得控制產量,免得被指控「妳咁多時間可以寫blog?」

對,就正如有些人咁多時間可以煲電視,不煲睡不了。

讀食說得好,對自己不要要求太高,隨心而寫。用阿四的話,就是寫o左先算。

否則像我從前左斟右酌,永遠都不會出街。

6 則迴響

Filed under ,

6 responses to “師奶如何博

  1. pd

    對我成千上萬未整理的郵票、照片,友人的忠告:「這些均是慢慢到老來沒事做的時候要做的事」。

    所以相對地:有寫錯無放過,記低咗先算,老來慢慢回味時再左斟右酌。

  2. 係呀...有時睇番自己寫過既嘢,到後來真係唔記得晒...

    所以都係寫左先算

  3. 我都係午睡或晚睡後才寫 blog 的,不過,我只寫我個囡D日常生活,我好多時寫來是比自己睇返既,有時出街(例如去飲等入席 lee d 歡樂時光),我就會攞住部手機開來睇,係自己覺得好睇。

  4. 阿四你太謙喇,不如這樣說,咱們都是偉大的母親:)

發表迴響

