誰的BB


剛剛將封塵的The Pregnancy Book出土,呢就是那曾被我背得滾瓜爛熟的一本。啊原來我和我撐着那團肉已經快要到達書尾階段,漏看了足足三萬餘頁。

翻到有關睡眠不足一段,想遞給爹爹看,他在被窩裡卻不動手接書,歪着頭草草一瞄:「哦。」這個人頭呀,曾幾何時是如何熟讀各個牌子奶泵之功能利弊款式折扣和售賣處!

那麼對於二少的來臨,全家裡誰最雀躍?

「我借我的褲子給弟弟呀……我借這個叉子給弟弟呀……弟弟我抱你啦……OK,OK不用怕……我錫你啦……」

原來霸王都可以陰聲細氣,原來霸王都可以吊高把聲對大肚子傻笑輕吻。

二少呀二少,家姐愛你如斯,將來一定要幫家姐搬檯搬櫈啊。不錯,我其中一個想要男丁的理由,就是十年後有大力士到超級市場接我,做咕哩。

14 則迴響

Filed under 手足

14 responses to “誰的BB

  1. “人頭"前好似漏了個"死"字。

    阿包也講過類似的話:等你老咗,唔使驚,我拖你行。

  2. 十年後有大力士做咕哩搬檯搬櫈, 也是我曾經好恨而生了兩名之後諗都唔敢再諗的妄想…….

  3. Simon Ching

    不要責怪人頭了, 你自己還不也是漏看了足足三萬餘頁。

  4. simon: 不要責怪我了,你好像睇唔明我講乜

    readandeat: 哈哈哈這也是我寫完後才發現的

    lousyma: 係呀,要叫佢做咕哩就要而家叫晒先喇

  5. agnes

    二少會叫小乜?

  6. 咦,"小乜"幾好聽喎!!!

  7. 二少…..有d二世祖feel喎~~~^.^

  8. 小孜

    係囉係囉,SIMON,你真係唔抵爭…

  9. siugub

    小C真sweet, 看到如斯姐弟情深, 真是教我有生多個的衝動的唯一原因.

  10. 小C好乖呀!
    其實,第一個時,個個都好緊張,到第二個時就……
    所以,成日覺得好唔公平咁呀!
    第二個出世既原因,係因為第一個!

    Sorry!係到亂up添!
    因為我係排第二,成日覺得細個時好唔公平!

  11. amy

    小C好sweet!

    我也是姐姐,和大的弟弟也剛相差三年多。小時候我有時會”指”他幫為我做這做哪,又試過因為爭玩具弄至跌穿頭要入院;還未拍拖時,我倆會結伴逛街;現在一個月才見面幾次,但最近金融風暴,弟弟知我有買股票,打了通電話問候,心裡感到很是溫暖。

  12. siugub

    zacharyhui,
    “第二個出世既原因,係因為第一個!" –> 這也是我遲遲未下決定的原因之一, 生的唯一理由是因為囡囡, 但又唔想阿二來世界的理由是因為家姐…… 好矛盾

  13. zach媽: 哈哈係咪所以你唔想生第二個? ;)

    amy: 我亦係望佢地打吓交"牙"吓時間,唔使煩我

    siugub: 我初時都有咁想,不過阿二好着數,一出世已經有伴。

  14. 阿四:
    我真係諗得太多,所以都未有第二個!
    我心底都係覺得兩個好既!
    佢哋會開心啲!

    Siugub:
    依家得一個,我唯一擔心既係我個仔第時得一個人『家屬謝禮』啫!
    所以,我個仔早婚,我都唔會反對!
    哈哈哈!都話諗得太多啦!

發表迴響

