一心二用


我們的廚房用開放式,餐桌就在洗手盆前。這晚爹爹吃過飯後果,走去洗手盆洗手。

阿四 : 你明明都要走去洗手盆,怎麼總不能順手把自己的水果碟拿走?

爹爹 : 妳不明白,我不能一心二用,不能multi-task,每次只能同時做一件事。

阿四 : 那麼你和我們去遊樂場,怎麼又可以同時用黑莓?

爹爹 : ……不就是說了囉,我每次只能同時做一件事。

7 則迴響

Filed under 爹爹

7 responses to “一心二用

  1. 哈﹗我估男人都會話自己一心不能二用的。

  2. Jenni

    he is hilarious…..your blog always suprise me with your humor,your style of writing is quite like Erma Bombeck……

  3. Simon Ching

    黑莓實在是廿一世紀最差發明之一,我有老友幫黑莓打工都係咁話。🙂

  4. pd

    Yes! Another classic for the column.

    "我每次只能同時做一件事",哪亦好因,相對地對阿四亦理應會是一心一意。

    In fact each one of us are multi-task: heart pump, breathe taking, eyes watching, ears hearing, brain responding, mouth talking, …

  5. 做自己野就可以一心二用,做人哋個啲咪唔可以囉!

    係囉,阿四!想問吓開放式廚房,會唔會好大油煙架呢?

  6. 男人係—-佢自己做到就得; 人地做唔到就唔得—-既動物囉!!!

  7. jenni: 你同readandeat(之前)講到我好想即刻搵本Erma Bombeck睇。唔得,我一定要睇吓。。。

    simon: 你講真?尤其是第一句?sniff sniff我要frame左你呢句先得!由男人口說出,尤其珍貴
    sniff sniff……
    另,你老友也是男的嗎?

    zach: 呀,係播!!!!有point有point!!!好有point!!!
    有關廚房--唔覺。我好少煮太油煙的野,同埋我估如果廚房本身keep得乾淨,會有幫助。同埋要一個勁抽油煙機。

發表迴響

