相依。栗子


DSC09452 cropped

你弄鏟,我收錢。

相依每天。

9 則迴響

Filed under ,

9 responses to “相依。栗子

  1. my favourite呀炒栗子…..也是yvonne既至愛之一….是炒栗子可以令冬天變得暖洋洋…..

  2. 我尋日陪老公去買麵包做早餐(因為佢將會天未光爬起身去跑步),佢又係對住D麵包毫無頭緖(男人就係咁),我就提佢「你唔係鐘意食紅豆包,同埋忌簾磨菇包嗎?」

    果一刻,突然間覺得我地已經係老夫老妻了。

  3. Simon Ching

    哈,我想起有次大伙人食飯(AA制)時我太太簽卡,我向其他人收錢,我太太五分鐘後才發覺:「做乜我簽卡,你收錢㗎!」😛

  4. subzero

    是否先施門口的栗子檔?

  5. Simon: 我地呢,通常係掉轉個播。

    subzero: 正是!對上一次幫襯,可能已是超過10年前。一直都是他們嗎?

  6. Simon Ching

    氣,佢張卡咪又係我找數。

  7. subzero

    我也記不起對上一次幫襯是幾時, 不過今年返香港時幫襯過.

  8. Winnie

    they have the best 炒栗子 in town, just right downstairs of my office…

發表迴響

