阿四信箱~之~學習褲裡自有黃金屋


無名氏留言如下:

留言一、小朋友唔多識去厠所,但出街只肯穿學習褲。如果穿學習褲在街外poo了, 有何乾手淨腳的處理方法?

留言二、而最可怕是, 每當開大後, 佢會自己就地拿拿林脫掉這大包負累。

阿四簡答如下:

咦其實你第二個留言豈非已徹底解決了你的難題?

要不,你多帶一套給自己更換的衣服,以策萬全。

要不,用個大膠袋成個人袋起佢嘞。

再要不,乘其不覺多穿一條學習褲(我指小朋友),頂住一陣再參考以下祕方

其實,大家有何意見?

6 則迴響

Filed under 阿四

6 responses to “阿四信箱~之~學習褲裡自有黃金屋

  1. wybau

    好奇一問, 用學習褲同用片在街外poo有咩唔同? 我之前都係用同一處理方法咋喎.

  2. 咪的小朋友入去toilet慢慢搞囉!!! 而且佢識得poo完要除左條片, 即係是一個適當既時候學去toilet架喇—-因為佢知咩叫做唔舒服嘛, 教下佢有poo要出聲, 好快就識架喇…..

    我個女都係, 最初唔著片都係趕唔切vv左, 有次唔同佢換褲一陣, 佢周身唔自在, 於是再教佢如果想舒服唔想濕就要識講去臭臭, 而家都ok, but still分唔到vv同臭臭既分別, 統一叫哂: 媽咪呵臭臭…..

  3. 納奧美

    係呀, 無名氏就係阿納行行媽. 當日睇 “數碼港C橋" 只覺好笑, 而家, 就只有苦笑. 不過, 給阿四這樣一提 (還有記起那段先濕後乾還是先乾後濕的discussion), 我知啦: 乾手淨腳的方法就係帶定一包醫生手套同白色膠枱布 (妳又一次給我重要的inspiration!)

    如果黃金屋內的寶物都是乾脆俐落的, 難題就不算太難. 只怕寶物已經壓成杮餅, 又或本已是拖泥帶水的, 那脫掉負累的人仔當然瀟洒, 卻只苦了收拾殘局的阿媽.

    wybau: 不同的是, 片片較難自己脫掉; 學習褲一拉便掉下, 兩根大小腿都會沾上寶物的光采!

    小貓老師: 謝謝提醒. 一直都有同佢講, 希望佢好快學識.

  4. 哈﹗

    以策安全,未肯定小朋友懂得去poo-poo前,請勿穿練習褲出街。

    試過在車上跌咗出嚟添。

    阿包話:有屎呀﹗(踩到變了屎餅﹗)

    我:冇﹗冇﹗邊有啫?

    然後匆匆下車。(對不起,司機叔叔。)

  5. 納奧美

    係喎, readandeat你呢招掂喎.
    (哈, 果次我搭輕鐵, 一上車, 見原本應該水泄不通的車廂內, 竟有一大半卡是沒有人的. 周邊的人的都掩鼻說: 好臭! 好臭! 但見列車門附近有兩團寶物, 當時我百思不得其解: 究竟誰個可以在眾目睽睽之下於車門前方便呢?? 原來答案在此~~~如果唔係知道你唔响呢頭住, 我想那兩團寶物都好大可能係阿包的…)

  6. Helium Ho

    認同小貓老師;小朋友感受到poo poo在學習褲,就是時候戒片了﹗可以嘗試在家時多練習嘛﹗努力呀﹗
    但冬天的衣服較厚,暫時苦了媽媽要多點開洗衣機了﹗

發表迴響

