阿四入學錦囊:portfolio必殺着


世事無奇不有,阿四最近又學了一招入學極品,不妨公諸同好益讀者。當中若有早已聽聞或早已實踐或早已開班授徒之士,唯請多多包涵在下之井底見識。

身處俗氣熏天之地,閣下阿仔想必如小女一樣,擁有三兩張遊戲小組發的甚麼參與證書吧。氣有鬼用咩,用學費買的證書,固然不能及三、四歲便被擺上檯朗演奏誦歌唱比賽的獎狀來得馨香有誠意有遠見有栽培有份量,但就算被嚴訓擺上檯,都總不會每次都跑第一都快人一步吧?呢所以就要跟明星學店阿媽學嘢嘞。

閣下總有三五阿媽知己,明一齊玩一齊上課、暗爭名校那半個賣剩學位吧。暗爭不要緊,有競爭有橫手有擺上檯才有進步,但在final round鬥爭之前,不妨考慮首先聯手斬掉其他阿媽,齊齊進身final round後再鬥過也不遲。你看明星學店阿媽就有見地嘞,圍內三五阿仔阿女自組私家比賽,今次讓你阿仔贏單簧管下次讓我阿女贏古希臘文朗誦再下次讓佢阿仔贏四百米四式,如是者久不久一個回合,到報名時阿仔個portfolio想不真材實料厚一厚都難。

坐言起行,不如今天就立刻打通電話,請單簧管老師將就一下以後提早半小時上課,將古希臘文朗誦班掉至星期天那一節,剛好可以在習泳班前擠進私家比賽。

如此絕招,我大方我不怕一傳十十傳百拉高條curve,但家長千萬別有一天大吉利事失權失勢失財不能再為阿仔鋪床鋪路啊。其實我就最怕大家不學此招,最怕大家不用此招,最怕將來大家阿仔仍然保留運動文學音樂興趣,知道世事不止於結果遠超過贏贏贏,到時豈非威脅到我阿女?

18 則迴響

Filed under

18 responses to “阿四入學錦囊:portfolio必殺着

  1. eeb

    大鑊,阿仔就黎兩歲都未上過playgroup,等我又幫佢報讀下拉丁文先。

  2. bunnyma

    This is too overwhelming….thanks for sharing the “reality" though.

    Please allow me to share what I couldn’t get over with recently – my neighbor is sending her daughter to two kindergartens – the most “famous" two in Kowloontong. The scary thing is, she’s so proud of this arrangement as she claimed the two schools combined will lead to perfect education. The scary thing is many people are actually jealous about it.

    Somebody got to do some research on the side effects of what these super parents are doing to their super kids.

  3. 下?你唔係講真既……

    你講緊現代版聊齋,定還是港版哈里波特咋~~~~~~

    呢d做法,好奇情喎。

  4. 嘿嘿嘿嘿嘿!!!!!

    愛死你呢篇!

  5. 曾經聽一個prof講,佢個女讀緊小學,佢話唔介意個女成績點,最緊要佢保持對世界唔同事物既興趣,成績呢啲野,可以慢慢黎⋯⋯

  6. 好彩阿包大過小C啫,咪點追得上吖?

  7. 孜媽

    哇,好深。

    要睇三次先至有少少頭緒。

    記住,仲要係家陣全家未起身得我隻身一人在書房。

  8. 4媽果然高招 !!
    我都要睇2次先明

  9. cc

    嘩, 一個字 – 絕!

  10. 我真係 out,原來依家讀書要咁樣?真係大開眼戒。好彩個仔已經小學畢業,唔駛為此而傷腦筋,各位家長努力呀。

  11. 嘉: 梗係真!Hahaha不過的確係好聊齋吓!

    其他各位: 係呀係呀,你地一個二個(尤其係未去過playgroup果位)同我一樣,如lomichee話真係out!要反醒呀!

    Justin: Right on! Motivation最緊要,學/記factual嘅嘢,慢慢都得。我最記得我個boss話另一個同事:你冇呢個topic嘅knowledge,但可幸你有足夠intelligence去學。

    bunnyma: 真係越來越普遍呀陰功

  12. 唔。睇怕果三五阿媽知己可能唔多够喎,要努力识番多几十至百多个阿媽level嘅朋友,以旷大个pool of “competitors" 先得,一来可以选择自己的对手,提高自己个仔/女的胜数,又可以洗脱做马之嫌。

  13. 我都聽過一日要返兩間幼稚園; 有咩謂丫? 我都同意係保持小朋友既好奇心, 佢對每樣野既熱愛, 佢鐘意就自然用心架喇, 咪好似我d學生咁囉—打機仲要係日文版既—你幾時駛迫佢去學日本唧, 佢自然會去學架喇……

  14. siugub

    真係甘拜下風. 等我老公仲成日話我緊張阿囡, 真要佢來睇下阿四這篇, 知道我地之流, 真的不能企及.

  15. hi, 第一次留言!我還未有小孩子,不過,看到你寫這些「幼稚園怪現狀」,時刻提醒我將來一定要避開這些壓迫育兒方法!

  16. 計我話應該請這些阿媽去做特首嘅智囊團, 咁香港係咪會好D呢?

  17. 菲: 哈哈哈原來你先至最高招!!

    Sherry: 歡迎你!  :)

  18. 這些媽媽真是好媽媽,真是無功都有勞 …

發表迴響

