爹爹放完假


爹爹放假,每天慘被我逼迫外遊。但我最享受的,其實還是躲在家裡,看對面二人整古做怪吃晚飯,和指指點點要其中一人為另一人斟茶遞水。

5 則迴響

Filed under 爹爹, 阿四,

5 responses to “爹爹放完假

  1. 今日我老公開始放假,一早湊左 chilli 返學,同佢去蘭X園食早餐再去中環街市閒逛,佢係咁話真羨慕我既主婦生活喎,我話你淨睇 lee 兩粒鐘啦!chilli 放學你來攪呀?!

  2. 小C爹爹都認為我日日響道嘆世界

  3. “指指點點要其中一人為另一人斟茶遞水"–嘩, 好溫馨啊!

  4. 「返工起碼對住D文明人講人話!」有多次阿媽離家遊埠去,亞爸在家一鑊熟者言。

發表迴響

