摩西行石梨背水塘


大家該聽過以下的IQ題:本來短短的路程,何解摩西當年帶着以色列人,走了四十年才走到目的地?

標準的IQ版答案就是,摩西像多數男人一樣,不肯問路。

這天爹爹在石梨背水塘的叢林深處,提供了另一個很有啟發性的解答。

「那是因為當年有太多人在半路每隔八分鐘就要求要喝水,要吃麵包,要抗拒穿外套,要小朋友穿外套,要抗拒戴帽,要小朋友戴帽,要抗拒被人拉好褲子,要把小朋友快掉下的大碼褲子拉好。」

DSC09848

12 則迴響

Filed under 爹爹, 大自然

12 responses to “摩西行石梨背水塘

  1. eeb

    題外話(即正題),講起問路,如果問男人某個地方,例如某某餐廳在哪裡,他會答你xx路yy號,如果問女人,她會答你一直行,看見油站之後轉左,經過3間商店之後再轉左,再走5分鐘就會看見餐廳的招牌。

    如果問一男一女:
    他:在xx路yy號
    她:看見油站之後轉左
    他:是bp油站
    她:經過3間商店之後再轉左
    他:麵包店,中餐館和服裝店
    她:不,那是手袋店,上星期還有特價…轉左然後再走5分鐘就會看見餐廳的招牌
    他:招牌上有寫xx路yy號

    女人認建築物,男人認路牌
    可能因為建築物易認但不可靠
    路牌可靠但不易找

    我,我上網找地圖

  2. 唔緊要啦,最後入到迦南咪得囉……

    不過,摩西都入唔到迦南

  3. 回eeb:

    岩呀岩呀….我每次駕車, 唔識路時叫老公幫我搵地圖, 佢都係叫我「行xx街, 轉yy街」, 天啊, 我識咁多乜街物街就唔駛佢睇啦…..

  4. 係呀,我今次覺得小C爸好啱呀﹗

  5. 爹爹分析力強,而且好笑,我要送他十萬個勁!

  6. 訪客

    咪就係囉, 向來我都係重結果多於過程, “我要由頭走到尾", 但當你經歷過不停被人在半路每隔八分鐘就要求要喝水,要吃麵包,要抗拒穿外套,要抗拒戴帽,要抗拒被人拉好褲子,要把小朋友快掉下的大碼褲子拉好………………………咁你就會 (被迫) 開始學懂享受過程!! (唔係你話點算吖?!)

  7. Simon Ching

    eeb: 那是因為你問 “某餐廳在哪裡" 而不是問 “某餐廳怎樣去"。答

    “一直行,看見油站之後轉左,經過3間商店之後再轉左,再走5分鐘就會看見餐廳的招牌。"

    根本就是答非所問。😛

    當然,問你"某餐廳在哪裡"百分之九十都是想你教怎樣去某餐廳,但我的第一個反應都是正磪的回答"某餐廳在哪裡"。

  8. 唉呀,我係男人。
    我問某餐廳在哪裡,我會希望人地會回答個地址,當然,我不介意聽下佢講點去等我有個概念,不過,我一定記唔到。“一直行,看見油站之後轉左,經過3間商店之後再轉左,再走5分鐘就會看見餐廳的招牌。” 見到都大腦麻痺。
    所以我好怕問路,都係睇地圖好。

  9. subzero

    小C爸很有幽默感啊!

  10. eeb

    Kanris:
    十分理解,以前flatmate(女性)開車時通常我看地圖時會叫佢 – 而家要攞左線預備第二個街口轉我o個邊

    而當老公開車時,我會改成 – 由xx街轉左去yy街

    Simon:
    有些人理解的"在哪裡"不一定是地址,而是位置,有人喜用地址表達位置(主流是男人),有人喜用建築物/店舖表達位置(主流是本身也不善於明白地圖,當自己往西行時要把地圖順時針轉90度來看的人)

    chilli mom(的男人):
    正常人的短暫記憶是7 +/- 2,即可以記 5 – 9 個轉彎位,所以:
    1) 你要簡化女人的說話: (一直行),(看見油站)(之後轉左),(經過3間商店)(之後再轉左),(再走5分鐘)(就會看見)(餐廳的招牌) 8 -> (直行)(油站轉左)(3間商店轉左)(再走5分鐘) 4

    2) 謝謝你再次證實多數男人不肯問路

  11. 我係又睇路名,但又要人話我知個路牌隔籬有乜地標。。。

發表迴響

