男人與女人行山


DSC09800 

爹爹經過我多年薰陶兼恩威並施,終於開始對行山遠足停止發出怨言。不過爹爹對享受大自然的定義,明顯跟我是有點出入。

這天當媽媽和小朋友在旅程上看過第三條攀藤,拾起第五塊爛葉,望過第七條游魚,找過第八聲鳥鳴,摸過第九根竹竿,避過第十隻螞蟻之後,爹爹宣佈:「好了,我們可以開始走了吧?」

「我們已經走了一半啦。」

「你唔明,這不是行山,這是……這是這是冇果樣整果樣,我要由頭一直走到尾。」

DSC09810 DSC09855 DSC09797

9 則迴響

Filed under 爹爹, 大自然

9 responses to “男人與女人行山

  1. amy

    我也覺得我家爸爸較為著重結果。

    不過mac倒不太介意我和靖愷拾樹葉看螞蟻,或許因為這是分散小人兒的注意,令他忘記要扭抱的方法。: P

  2. 過程同結果,視乎人看重邊樣喇!
    做亞媽嘅,緊係揀過程啦,陪孩子看世界是多麼有意義!
    結果:『你第時一定要養我呀』,咪發夢喇!

  3. 我覺得我跟小C爸很夾,夾到痺﹗

  4. pd

    我同朋友去尼泊爾行山前,阿媽苦口婆心地說着:「如果行到一半頂唔順就咪死頂,行返轉頭啦!」真係唔知好嬲定好笑。我話:「都既然話行到一半咯,返轉頭都夠係一半,咁咪都係一樣?!」

    「我要由頭一直走到尾。」亦確是可行到一半就行返轉頭啦!

  5. Jenni

    Men are from mars,women are from venus…lol

  6. Simon Ching

    不是男人與女人的分別喇,是喜歡行山的人與不喜歡行人的人的分別喇。

  7. siugub

    當你帶著小朋友, 享受過程實在太重要. 過程可以消磨消耗消遣小朋友無盡的精力, 咁作為服付主子的阿媽, 會比較輕鬆. 如果咁快到結果, 返到屋企我就真係要無個樣整個樣啦.

  8. lee 個我同意 Simon。我當年某一個男友鍾意行山,某一個唔鍾意,雖然佢地都係男人,但行山時表現極為不同。

  9. Simon: 師奶不誇,又怎能誕出文呢。

發表迴響

