回來了


在海南島幾天下來,小朋友練熟了兩句重要普通話求生會話:

在遊戲室裡:「我的!」

在遊戲室的搖搖斑馬上:「我的斑馬!」

原來海南島擁有全世界第二清新的空氣,僅輸夏威夷一個馬鼻,所以自稱曰東方夏威夷。聽後我好想知道,三亞海灘上那偉大祖國煲煙空氣在海南島上排名又是第幾。

~~~

阿四海南島錦囊

在檳榔園裡看黎苗少數民族,記緊保留門票。儘管整個主題公園被重門深鎖包圍,警衛還是會在最意想不到之際查你票,讓你走不進下一個景點,然後藐你。

「能補票嗎?」

藐我。

「門票被司機借去泊車了,他要十分鐘才能跑得到,到時表演都完了,能讓我們先進去,您等司機來好嗎?」

藐我。

「可以賄賂您讓孩子進去看看嗎?」

藐我。

係,真係藐。好正。

10 則迴響

Filed under 小C, 旅行

10 responses to “回來了

  1. lotusandcedar

    Glad to hear you had a good vacation with your family.

    >> 小朋友練熟了兩句重要求生會話:「我的!」

    So, as parent, your next challenge will be to convince 小朋友 to do exactly the opposite: “Share !!" ^_^

    Anyway, season’s greetings from the Great White North !!!

    Haricot

  2. 哈﹗第三個請求都畀人藐。

    我懷疑對方聽不懂你講乜。

    否則我真的要肅然起敬。

  3. Clara

    我都計畫二月想去海南島呀!可否分享下你跟團定自遊行,另外你住邊間酒店?
    同埋你有無去埋海口?聽講好似無乜野玩…

  4. siugub

    三亞好玩嗎? 為何陽光海灘會選擇三亞? 因為我下一個目的地都想去陽光海灘呀. 現在泰國唔敢去, 正在想KK好不好. 阿四你覺得三亞如何, 除了那個藐你的警衛.

    xmas我都返了大陸, 不過去了無冰無雪不過好凍的北京, 小朋友就學會了: 謝謝, 同埋扮識/或者真係識 聽普通話, 然後點頭回應. 同埋知道好凍真係要戴帽同手襪的.

  5. 孜媽

    有沒有大大聲扭頭說 ‘頂’!

    想著你們啊!

  6. amy

    歡迎你回來! 這兒沒有人會藐你😛

  7. 阿四,我本來打算和表姐到三亞旅遊去的,可是旅行社的人說屆時內地遊客特多,可能周街被人藐…

    說老實話,你覺得到三亞旅行還算愉快嗎?
    你會建議我們農曆去嗎?

  8. 哈哈哈!
    啲人會咁架咩!
    我諗如果你講英文,佢一定唔敢藐你!

  9. siugub: KK好呀,但要夾好季節播,唔係成日落雨就掃興。

    Clara: 是自遊。除了檳榔園,全都留在酒店裡。亞龍灣上的酒店都應該差不多,Sheraton和Marriott都有暖水池;Hilton和Ritz Carlton都有個小小的。現在頗冷,冇暖水池真係唔掂。

    leona: 絕對唔建議!係都等遲D,暖D同人少D。

    readandeat: 其實我係問佢可唔可以補錢囉。

    amy: 唔係架有時都有D架 😉

    zach媽: 係播。。。

    Haricot: thanks!

    孜媽: 哈哈哈下次要帶埋你去先得咯

  10. Clara

    謝謝你的詳細資料~~~
    希望二月唔太凍會好玩d,不過我都未決定 hehe
    其實我想講我以為海南島係一年365日都係熱ga hahaha =P

發表迴響

