靚女口中的香屁


「那天和小C跟阿邊個邊個吃飯,整餐飯她都在說粗口。」

爹爹筷子墮地,完完全全是擘大口得個嶐:「阿邊個邊個會說粗口?阿邊個邊個喎……」

阿邊個邊個是位斯文靚女,打扮入時笑得陰聲細氣,如果有寫blog,肯定不會在網上說奶奶屎poo抹pet pet呀,亦即我的一百八十度相反。不過我一秒鐘前發現,小姐以上總總,顯然只適用於沒男人在場之時。

粗口,於她只是助語詞,不代表她那天特別燥。不過如果有男人在場小姐妳都能貫徹如此,就是另一回事。

「唓,她不是煙鏟算我走運啦。」抽煙雖然對身邊人都是污染,但自己也會煙屎牙會臭會加速衰老,當然不比粗口吸引。

我並非歧視靚女,只是,男人啊男人,你們實在太太太易上當了,你道靚女真的會流香汗放香屁嗎?連你阿女都不會啦。

7 則迴響

Filed under 阿四

7 responses to “靚女口中的香屁

  1. Simon Ching

    在我看來還是你在著意當事人是否靚女呢。爹爹的驚嘆在於言行對當事人的印象大大不乎;跟當事人是否靚女的相關比較低,我想。

  2. Simon Ching

    不過當然,認不認識到 “香港小姐如朱玲玲都要 aw 屎" 是一個人有否一定成熟度的一個指標。

  3. 看來你不太着緊睇(老婆以外的)靚女,你老婆真好命
    :)

    另,吓唔係嗎,乜原來朱玲玲真係都要。。。!?

  4. siugub

    有時望到鏡中的自己, 生完還未收的身, 穿戴盡是追求方便湊女, 我會安慰自己: 誰叫我沒有餘閒餘錢去每天做2個鐘facial+2個鐘gym+2個鐘化粧+2個鐘shopping買衫+2個鐘襯衫出街 —-> 美麗是需要苦心的經營, 一個美麗的媽媽也是要苦心的經營, 盡看個人選擇罷.

  5. 哎呀,靚媽,做乜咁燥吖?

  6. 我覺得,有小朋友在場真係唔應該講粗口囉!
    係男人面前唔講,係小朋友面前就不停講,lee 位靚女一定係單身大長今啦。

  7. 哈哈,安慰一下自己,你老公都曾經以為你真係會流香汗放香屁既呢…

發表迴響

