趁妳還願意


從來不多戴首飾,自從身前多掛了豆腐一大塊,我更是與所有裝飾物相見不相識。

小朋友愛模仿,由於無從學起,半年前我把嘔心瀝血手作仔蝴蝶進貢之時,不識抬舉之徒只掃了兩眼便脫下跑去看書。

何解這幾天卻無端要戴着上學?

DSC02219 DSC02212

「就如小L一樣!」

啊……小L最愛穿金戴銀上學。

孩子孩子,趁妳還願意,趁妳還未懂嫌棄,我又怎麼捨得隨便去買Barbie公主迪氏尼閃閃項鍊給妳呢?

9 則迴響

Filed under 小C, 小玩意,

9 responses to “趁妳還願意

  1. 整體效果唔錯,小C Fashion Taste都是模仿得來?

  2. 小C的小小女同學仔的魔掌有多大, 阿四最好妳開始有心理準備了。
    五歲半方芳上周賴死鞋舖, 眷戀着紫色姣靴, 之前明明唔係咁家麻…

  3. siugub

    看來, barbie同迪迪尼, 只是拖得一日得一日.

    但如果那一天來到, 我怕, 我會唔肯帶個囡去街架😛

  4. 我們花了九牛二虎之力教育小朋友:人有不等於我要有。幸好阿包話芭比身材核突。

  5. readandeat: 阿包好眼光播,Barbie條頸好長架,頭圍又同腰圍一樣

    嘉: 真慚愧,這陣子冷,衣服都是我挑的。。。是時候盡快啟動搬家前的自己選衫機制了。。。

    lousyma: 哈哈哈。。。唉。。。話時話,你點lut身?

    siugub:  就是了,對自己對眼好D,拖得一日得一日

  6. 阿四:

    佢也話我身材核突呢。哼﹗

  7. 阿四:

    佢也話我身材核突呢。哼﹗

  8. 我話:你有啦!一對夠喇!

    你話我幾差!自己就幾對boot。。。不過姣紫靴實在買唔落手。

  9. 通告: 博士的禮物 « 媽媽阿四

發表迴響

