女人易氹


挺着肚翻箱倒篋替爹爹找回鄉證找了一天一夜,爹爹在辦公室也表示已徹底搜過。

一小時前收到短訊:「親愛的,找到了,對不起。」

嘩,再搵多三日三夜都抵囉。

7 則迴響

Filed under 爹爹, 阿四, 旅行

7 responses to “女人易氹

  1. 筆路

    我收到如此訊息,再搵多七日七夜都覺抵。

    男人都易。

  2. MAMA

    死啦!我無覺得抵喎!我好難氹?

  3. 哦,上大陸...

  4. aliciababy

    比我搵到都收埋佢本回鄉證
    我唔鍾意佢上大陸
    哈哈

  5. amy

    阿四氹爹爹都好叻😛

  6. aliciababy: 係播。。。

    米: 如果佢唔係同我地去,我睬佢同佢搵都傻

    amy: shhhhh

  7. MAMA

    阿四真的會帶小c返大陸,我唔多相信.好想知邊度可以帶埋小朋友去?

發表迴響

