看女人,先看她的……


偶而在電梯裡遇上模特兒似的女人,家傭抱着跟小C同樣大的孩子卻在喊她媽媽,我會第一時間瞄向模特阿太的……手袋。果然,嬌小玲瓏我見猶憐。

單身的朋友奇怪小C都三歲了,不喝奶不穿片,幹嗎我的手袋還是如此龐大。

誠然,我的手袋的確埋有各類陳年垃圾佳品,但都是不佔位的單據蠟筆橡皮圈貼紙之類。但如果要將外套水壺紙巾濕紙巾後備褲帶上街,我就看你的袋可以有多小。請小朋友自己揹麼?三分鐘熱度後就掉失了,百試百中,她才不介意沒外套可穿沒濕紙巾可用,後果自負這招用不上。

我有一樣更「柯個」的事,就是受不了(小C抹)街上廁所。所以我的大袋裡,比常人多了一樣莫須有的寶貝,說出來肯定能為網頁爭取許多負面留言許多hits。此寶物其實不很佔位,摺起來才一寸厚,對付那些「媽媽我要pee pee我要pee pee現在就要」絕對湊效,不過肯定擠不進派對小clutch bag囉。

http://ecx.images-amazon.com/images/I/31VYP4379YL._SL500_AA250_.jpg

23 則迴響

Filed under 阿四

23 responses to “看女人,先看她的……

  1. aliciababy

    Mama4
    我都有一個travel potty 比我2 years的baby
    真係好正

  2. 我個手袋都係大得可憐, 但有時也覺得唔夠大。這個travel potty我都有考慮過, 但一想起要放在街上廁所個地…..都係抱佢去算嘞, 雖然真係好重, 對粗身大細嘅阿四更加唔適用。我有個朋友, 用個摺得嘅小廁板都係辦法, 無奈我响香港又未見到有得買。

  3. 另阿四, 妳心口痛好D味?

  4. mama

    我想講,我都買左,都有用ga!
    但我又想問,是否安排係女廁地下用?
    之後又真都仲係幾dirty ? 有乜計?

  5. mama

    btw, 我用個隻係mother care 買,你個隻係邊款? 係邊度買?

  6. 在乾淨的女廁洗手範圍內,地上墊兩張抹手紙,乾手淨腳,地下同自己都唔會污糟。

    摺得的廁板永安好私有,但帶出街用,咪即係將污糟野帶入自己袋,帶返屋企?去朋友屋之類暫住,就或者用得着。

    我的是Tommy Tippee。

  7. 嘩,我也有這個potty呀﹗﹗出門一定要用,尤其是開車。有很多意想不到的事會發生的。其實大人也應在車上自備一個。塞起車上來真的會死人的。哈﹗

    現在和生番出門一定要有的是:

    1) Vitamin water 一瓶
    2) 冬天衣物(如果是冬天)
    3) 相機
    4) 紙巾
    5) 毋須用水的sanitary hand cleaner(小朋友喜歡到處亂摸,隨街摸狗,如果附近沒水洗手,這個100%推薦)
    6) 用完即棄加厚版紙廁所墊,出外上廁所,如果不夠力抱起小朋友,小朋友又嚷著要坐廁所的話要用。

    順帶一提,我用背囊的。

  8. 所以我慶幸我果個有條雀雀,隨手攞個膠水樽甚至乎密實袋一個就可應不時之需!

    阿四第時就可如此應用在馬騮二號身上啦。。。好方便架!

  9. 思思媽

    除左膠水樽&密實袋, 商場果d 遮套都得架 …

  10. 呢個我都有呀,不過我個仔唔知係咪pat大,唔係好夠坐呀,尤其屎尿一齊疴時,通常尿會飛晒出黎!!

  11. 阿四, 好高興見到呢篇呀…..因為:

    1. 正計劃下年做全職媽咪的我, 開始週圍睇袋--要搵一個日日帶生番出街用的袋! (最好係名牌, 因為叫老公送) ^.^

    2. 聖誕出發去大阪, 正諗緊去果邊買一個袋返黎…

    睇完呢篇, 原來都係……算吧啦, 買乜鬼丫, 咁多野要帶, 乜袋都唔會靚!

  12. Clara

    re菲妮媽﹕我稔主要都唔係抱唔抱起bb o既問題wor,係根本附近無洗手間 or 要排長龍…

    其實令我稔起我排隊去洗手間o既時候,有d阿媽拖住 / 抱住個小朋友,同十幾廿個排緊隊o既小姐 / 女士講﹕唔好意思細路仔好急呀,可唔可以俾佢去o左先??

  13. Jenni

    when i look at a woman i normally look at her shoes,if she is wearing tiny high heels you know she doesn’t have a little monster to run after~

  14. siugub

    這個介紹超正, 讓我等有點小潔癖, 在街上洗手間可免則免的人, 實在是must buy item.
    就等女兒戒片後就要入貨啦.
    想借問聲, 香港邊到有得賣呀?

  15. 孜媽

    我竟然做了人家亞媽九個月都唔知有哩等嘢

    大鄉里囉

  16. 思思媽, 係wor, 你真係一言惊醒梦中人,商場果d 遮套都可以用!!好似呢个问题上,仔仔似乎着数过女女好多wor!!

  17. 仲有,我都发觉自己的手袋越买越大,越买越平,以前的每每上千元一个,现在每天用的(包括返工时用)都是$45 的女人街货仔。好抵!!

  18. longlongmama&思思媽: 哈哈哈膠水樽密實袋遮袋!!!我在發現travel potty前見到人地用密實袋,都好鬼死羨慕!!

    readandeat: 嘩我都唔敢列出我的常備相機,哈哈好在有你!

    用完即棄*加厚版*紙廁所墊--有幾厚?我只在city super見過D比面油紙還薄的

    siugub: 永安

    孜媽: 你仲未有耐需要ㄚ嗎

    11mama: 女人街货,好用呀

  19. 阿四:

    這種是專給小朋友用的,沒有卡紙那麼厚那麼硬,但不會一碰就爛,可以摺埋放入袋中。平時你在公廁見到那些都是如廁紙薄的,一坐上去即撕開兩邊。

    和小朋友出外怎可沒相機,哈﹗

  20. 這個給你參考:

    http://www.target.com/gp/detail.html/181-0482662-7359619?asin=B000PROZ3Q&AFID=Nextag&LNM=B000PROZ3Q|Dots_Potty_Topper_40_ct.&ref=tgt_adv_XSN10001

    可能又被wordpress扔落垃圾桶了。😦

  21. 阿四阿四:

    寫了一條link給你參考,救了那個留言,可以刪了這個。謝﹗

  22. 讀食: 好介紹!!但仍然可以沖進廁所裡,對吧?

    各位: 有冇人在HK見過?

  23. 阿四:

    有利就有弊,不可沖入廁所的。

發表迴響

