歌頌爹爹


爹爹問,我會否寫十篇去歌頌這很有整體性的新屋。

唔駛啦,小朋友一句頂十篇:「我不要回香港!我要去新家!!!我不要回香港!」

香港,就是舊屋囉。

7 則迴響

Filed under 爹爹, 小C, 搬屋

7 responses to “歌頌爹爹

  1. mama

    讀食,你轉數真快!
    但阿四唔會日日過海送小c返學卦!

  2. mama

    請問阿四有乜令小c咁鐘意去新屋呢?
    可自己瞓? 有自己廁所?

  3. readandeat: 哈哈她鬼識分港島九龍咩。每次從旅行回來,家,自然就是香港啦。(我發現很多小朋友都認為"香港"就是家。)

    mama: 不,一切功勞都是爹爹的嘛。😛

  4. 忽然想起阿包每逢經過不是用英文寫的店名招牌名,就會話:這裡是不是唐人街?(話說我們有一天行經韓國街)

  5. Clara

    我以為小c住新居當o左自己去了旅行 =D

  6. 哈哈,好一句我唔要返香港,有冇諗過二十年後出洋讀書既小C又會講 lee 番說話,不過可能你地一早已移居外地啦。

發表迴響

