重點生財家當


繼一百八十箱於上星期一入主新居後,好姐和我於星期三下午五時三十四分清理好其中八十箱,歡迎小朋友大駕。

二十小時後,小朋友開始每隔四十五分鐘要求一次她的重點生財家當:「我要我的計數機、電話、相機和手錶!我要我的計數機、電話、相機和手錶!」

7 則迴響

Filed under 小C, 搬屋

7 responses to “重點生財家當

  1. 哈﹗攞命。有一次我也試過要在櫃底搏命找一隻獨角獸毛公仔。

  2. 我試過趴在地上牀下底找尋一條藍色閃令橡筋,玩具汪洋中的一滴水呀該煨…

  3. amy

    每隔四十五分鐘… 看來小C算生性了!:P

  4. Jenni

    I guess i am ultimately lazy,i will just tell my kid to go look for it himself~

  5. wybau

    經驗所得, 如果將自己的計數機、電話、相機和手錶作交換條件, 小朋友通常會好樂意接受.

  6. Audreyma

    我最近常自言自語

    阿四呢排點解有點謝哩?

  7. 佢自己搵到計數機同隻錶,都暫時可以搵到下食嘅

發表迴響

