在學校裡學甚麼


班房角落有個櫃,每格上寫了一個小朋友的名字,放了小朋友還未完成的手工。

放學後我偷偷打開小C的一格,發現一條歪歪斜斜的頸鍊,吊着一支又長又尖的針。我這個作媽媽的,擦一把冷汗,鎮靜地關起櫃桶,小C剛好碌一個地沙到我身旁。

DSC00248 DSC00247

9 則迴響

Filed under 小C, 小玩意

9 responses to “在學校裡學甚麼

  1. 我想問,係咪男女都係做一樣既手工架,我覺得識用針線既男仔真係好勁喎。
    下次,有衫扣要補小C可以幫手啦。

  2. eeb

    3歲梨就用針… … 有d驚

  3. mama

    針?是否特製比佢地用?

  4. 嘩,我現在也不准阿包碰針的。你知佢啦。

  5. 納奧美

    阿四阿四, 時不時post一些這類關於C校生活又圖文並茂的博文上來就好了, 讓我等可以抄橋…

  6. chilli mom: 咁細個,班馬騮邊有分男女ㄚ

    mama: 是比較大號的針,較粗,但是正常針。老師會一對一睇實,其實是安全的。

  7. Clara

    嘩一對一,呢間學校咪有好多老師? (定係唔多學生?)
    總之一對一就係好野啦!! =D

  8. 咁,除左 cookery 同 needlework,有冇金工同木工架 . . . 因為我小時讀女校,覺得 lee 兩樣女校冇得學既野好神秘呢。

  9. CAMMY

    chilli mom,
    我讀男女校都係分開上堂的, 我喜歡上男仔堂多些

發表迴響

