咇泡泡--誰可抗拒


DSC00539

一少塊,可以頂得順半小時。

15 則迴響

Filed under , 搬屋

15 responses to “咇泡泡--誰可抗拒

  1. siugub

    的確係媽咪恩物.

    我細個都好鬼鍾意玩架 keke

  2. 係呀。我同阿包都爭住玩的。

  3. Jenni

    My favourite things that comes along moving,lol

  4. 的碓, 唔知點解一見到就要咇晒先安樂。

  5. 係呀, 真係好好玩架, 小朋友可以玩好耐架….hahaha

  6. 思思阿媽

    思思都好like, 重要每咇一個拍一次手掌

  7. 我姪女細個時又係好鍾意,我地專登搵D攞返屋企比佢做玩具。

  8. 嘩,呢家野會上癮架!

  9. 我細個都好中意玩架…

  10. ha hahahhahaha, 阿四你係得既。

  11. 米搞

    我老婆都好鐘意,結果買左個「必泡泡」機...

  12. 納奧美

    吓? 必泡泡機??? 係咪可以用來自製咇泡泡架?

  13. 哈哈哈係呀,真係要咇晒先安樂!

    米: 嘩犀利呀,必泡泡機究竟係mud厘架?

  14. CAMMY

    我囡囡得19個月大, 都好鬼鍾意必泡泡, 我在公司剪了一大塊同她一起玩

發表迴響

