請幫我關門


DSC00261 DSC00262 DSC00269

再貴的玩具,小朋友通常對包裝盒最有興趣。

再煩的搬遷,小朋友(暫時)只關心個盒。

(沒有哦,我沒有暴殄天物把免費盒開洞啊。那是個紙衣櫃,連開洞都慳番。)

DSC00273 DSC00281

9 則迴響

Filed under , 搬屋

9 responses to “請幫我關門

  1. 小C 真的很可愛,又難得媽媽都捕捉到在鏡頭裏。

  2. 納奧美

    小C確實超可愛, 但阿四又的確係難得.
    換了某些媽媽 (可能包括我自己): 喂, 好啦吓, 咪搞亂檔! 喂, 好啦吓, 因住整欄! 喂, 好啦吓, 返入房咪阻住晒! 喂, 好啦吓……………
    所以每看到可愛的小C, 就提醒自己: 見到C媽個女係天使, 但自己果個同街上果D係魔怪的話, 咁究竟係個細路ge問題, 定係我對眼有問題.
    所以我話, 阿四係細路 (包括但不限於小C) 的希望!

  3. audreyma

    Maybe…阿四一路影一路話一路寫哩

    不過小C又真係好Q同埋識玩啵

  4. amy

    之前看了芳芳悠悠起屋(http://lousyma.wordpress.com/2008/09/05/%e8%b5%b7%e5%b1%8b/)就一直很想找個清潔的大紙箱給靖愷玩!哎呀,如果這個紙衣櫃可以轉讓就好。:P

  5. siugub

    真係好好玩喎! 不過如果在我家, 有兩隻野一定同個囡爭住玩…….咪我兩隻貓囉, 基本上, 紙盒係細路同貓的all time favorite.

  6. 一見紙盒就想躲進去「探險」,小C像我的貓!

  7. 呢個好好玩呀!

    我細個時,同兄弟姊姊走入個紙箱,合埋個蓋,跟住搵個人係出面好大力咁轉個箱(好似Look骰仔咁),入面既人就覺得好玩!

    係粗魯少少,不過,真係幾好玩架!

  8. michelle: 正因為是我要捕捉ㄚ嘛! ;)

    納&audreyma: 此物一出,冇人再煩我,我求之不得添啦,仲點敢鬧人哈哈哈

    amy: 最衰搬屋公司之後要返來全數回收啦!都話佢地cheap架啦!不過其實都係環保嘅。。。

    siugub & leona: 哈哈哈令我想起Garfield同D超級市場袋!

    zachma: 嘩呢條橋正呀!我要試!

  9. CAMMY

    現在的搬屋公司咁好的, 有紙衣櫃

發表迴響

