家當目錄


DSC00176   Study - right closet - drawers DSC00184 Study - right closet - closeup - bottom RHS short pastic drawer

這幾天為家裡每個櫃桶角落籠底拍照,拍下那些不為人知的陳年家當,再配合包裝清單,裝箱後就無需於未來半年裡,每天競猜被壓在十箱底下的第78號箱裡,到底有沒有那隻甚麼甚麼CD。

對,是半年。其實五年前那次搬家,我就收拾了年半,一直至小C出世前才幹掉最後一個紙皮箱。

10 則迴響

Filed under 搬屋

10 responses to “家當目錄

  1. MAMA

    好有系統,但我地就不成了。
    因為我們往往只用最多一星期前收拾,每次都於搬屋後當天, 最多第二天就將所有東西收拾/塞於一些空間內!

  2. Angelica

    我留學的時候五年內搬超過十次家, 如果要買賣傢俱, 就要早一個月, 要掉野就開始。不過真係PACK 箱只係最後一星期先會PACK, 去到, 唔夠一星期我就執好哂D野,因為我好憎見到一箱二箱。

  3. 我上次搬屋, 係要匆匆在一日之內還原所有與小boo有關的物品 (因為佢得歲幾人仔, 驚佢唔覺陌生環境, 到時成晚唔訓, 我就捉虫), 之後在一週內還原大部份地方, 因為一週後係小boo歲半生日小聚會…..

    結果係…..執野執到想嘔!

  4. 你屋企真係好太先可以放到唔多個箱囉。
    加油啊,不過唔好太辛苦,粗身大細,都係遙控人地幫你 unpack 啦。

  5. 筆路

    小C 好似好幫得手咁喎。

    果然是大家姐風範。

  6. 阿四你好整齊呀。我則……

  7. 同讀食嘅留言一樣。不過我老公都有為佢留响美國啲嘢影低。至於我, 我這個星期都日日開幾次行李囉!

  8. yourenzhai

    Hmm .. where is siu C dad??

    la the key to efficiently unpack all the stuff is NOT to organize …. just hide some of siu C dad’s important stuff (like underwear or unmatched socks) RANDOMLY in couple boxes without telling him (or pretend to forget). This will force him to help unpack many boxes while he urgently look for those stuff for next day’s meeting. By the time he finishes, he would probably help unpack 80% of the boxes …..

  9. Kanris: 係呀,小C的野在list上的unpacking priority是"OPEN FIRST",即是仲高過1。

    yourenzhai: I’m afraid in our case, this strategy would only create 160 messed up boxes, rather than unpacked ones…

  10. CAMMY

    唉! 我上次5 月份搬屋, 開始時都一箱一箱咁寫下箱內有什麼, 但內人話我慢, 結果二話不說, 通通入箱, 結果有好多嘢, 我到現在都找不到, 仲有6份1未開箱, 但明年又搬了

發表迴響

