二百個箱


搬運公司職員 : 小姐,我們不能給妳那麼多紙皮箱。

阿四 : 何解?

搬運公司職員 : 因為妳訂了二百個箱。

阿四 : 對,我需要二百個箱,你們說過是免費的。

搬運公司職員 : 我到過妳的家,我不認為妳需要二百個箱。

阿四 : 這兩天來我將全屋每個櫃每個桶都仔細量過算過,我需要二百個箱。妳是否要看我的清單??

搬運公司職員 : 小姐,我們不能給妳這麼多紙皮箱。

阿四 : 何解?

搬運公司職員 : 我們公司不能給妳二百個箱。

阿四 : 但我正正需要二百個箱!!?

搬運公司職員 : 就算給妳二百個箱,妳可以放哪裡?

阿四 : 那有甚麼辦法?難道我裝了一百三十四個箱後,見沒位放,就中途放棄?

搬運公司職員 : 但我們公司不能給妳那麼多箱。妳看,單是那個16寸乘12寸乘12寸的,妳就訂了一百個,我們最多只能給妳三十個。

阿四 : (妳係咪盲架???)單是書,我就要三十五個才裝得下。

搬運公司職員 : 但我們公司就是不能給妳那麼多箱。

阿四 : 何解?妳道我會把箱拿去賣嗎?到搬家那天你們不會數嗎?

搬運公司職員 : 小姐,就算給妳二百個箱,妳可以放哪裡?

阿四 : 小姐,妳的經理在哪裡?

經理 : 這樣吧,如果到時不夠,我免費再給妳多送一次。

阿四 : 要多少天才送到?

經理 : 訂貨後三、四天啦。

阿四 : 妳聽好了,我的家務助理只有五天幫我收拾便搬,到星期三發現不夠箱時,你們三、四天後加送箱來把鬼牙?

經理 : 給妳二百個箱,妳的家務助理就要每天裝四十個箱,佢得咩?

阿四 : 妳都得架囉妳。

23 則迴響

Filed under 搬屋

23 responses to “二百個箱

  1. 今次得罪啲講,我未必幫你啊...因為執起上泥,其實通常都會比估計要少啲箱...

    或者咁講,我倒讚成你有理據地去爭取,要响發現唔夠箱時,佢地可以响一日內送貨囉~

    要注意,搬屋的箱其實真係要pack實啲咁啲嘢先冇咁易爛...所以一個箱會裝得好多~

  2. Chitmama

    我係孖轉呀, 我幚妳. 這4年來我搬了5次, 總發現紙箱最後都不夠用的.

  3. Chitmama: 4年搬5!!嘩勁呀!
    我都一手一腳搬過13次呀,其中3次仲要係越洋/越省而搬。

    米: "要pack實啲"--哈哈我今朝先同好姐講完。其實我預得頗鬆,因為費事佢charge我300皮第二次送貨費,我係好cheap。。。

  4. amy

    我也覺得很多時,有些人的解釋根本convince不到任何人。那公司有沒有在哪寫明最多只可給30個箱?又,我有沒有位放那200個箱,需要你擔心嗎?有時我不想迫人將電話交給經理,但請你先跟我說能說服自己的解釋。

    有時我覺得,我是否太惡?但,真的不能說服自己不去爭取。

  5. MAMA

    200個箱? 的確好多喎!
    我結婚8年都搬過5次,最多個次連埋13個月的囡囡雜物都係4X箱咋。阿四, 你都好多野下喎! HAHAHA…

  6. siugub

    搬其他野我無乜經驗, 不過搬書就真係: 只可以pack半箱, 否則都未搬到出門口, 個箱都難咗囉.

  7. Wongbaba

    200個箱 ???
    嘩!連埋傢俬電器,兩車都未必裝得完.
    咁佢哋搬屋收幾錢?
    有時都要公道d講,紙箱成本都要錢.200個箱成本點都要成千銀.況且16寸x12寸x12寸,咁細個箱………………可唔可以用個大d裝多d嘢?

  8. 我地搬家時已經算多野, 都只係四十幾個箱……但計埋傢俬電器, 最後, 架貨車真係塞到滿晒--係滿到只能僅僅關上門那種, 最好笑係連司機同跟車果幾個叔叔, 都要每人響大髀幫我地拎住一d箱, 先至閂到車尾大門……

  9. Simon Ching

    我當年搬家來澳洲時都係三十個箱左右,唔計傢俬。我估你比我多野啦, 但係要二百個箱又真係好很多喎。

  10. Simon Ching

    書好重的, 一定要用細箱, 但又一定要 pack 得一啲空位都冇, 先唔會易爛。我有四五個大書櫃的書七八個箱都夠了, 唔通你有廿五個大書櫃的書?

  11. 我們搬屋沒有買箱。縮骨的我們在搬屋前半年開始去各大XX公司取箱。一天取一個,到時就夠用了。

  12. Simon Ching

    呵呵, check 一 check, 原來我係用咗十𡃁個箱裝四五個大書櫃的書, 唔係七八個。但都係丫,唔通你有十五個大書櫃的書?🙂

  13. 思思阿媽

    顧客永遠是對的. 果間乜公司黎架 .. 搵過第2間啦 ..
    我之前1年搬2次係一個慘痛經歷, 真係唔想再提 ..

    當年我2公婆剩係衫都十幾個大size尼龍袋啦 .. 200個箱有幾誇… 重要16x12x12, 裝得幾多野 .. wok都裝唔落呀 ..

  14. 我搬返嚟, 就寄咗5箱(26’X26’X’27’), 帶咗6隻行李箱, 再加大量留响美國未攞, 仲有大量攞咗去垃圾房。話說前頭, 我們美國的家係極之簡樸, 都有咁多, 所以我唔覺得200個唔合理。可唔可以用唔晒比返佢地? 何況我嘅家務助理有幾做到嘢, 一日做幾多嘢, 好似唔需要同阿經理你交代囉! 阿四我支持你力爭!

  15. 哈哈哈!
    阿四,你好得呀!

  16. 納奧美

    16x12x12果d唔係箱, 係盒啫.
    pack 箱人人pack法不同. 咪話搬家, 曾經, 我搬字樓, 一間房仔都有成十幾箱.
    比我就無咁好氣, 索性問佢: 而家係你pack定我pack? 係咪你黎幫我pack先? 我有無話比你黎幫我pack先?

  17. 二百個箱…你又好似去得盡左少少…
    我會懷疑你係住緊一萬呎大宅喎…

  18. Jenni

    阿四you are hilarious(even though i know you weren’t trying to be funny during the conversation)…last time when i moved i had about 100 boxes,and i packed it all up in 5 days…

  19. Charis

    I’m not surprised with 200 boxes…Anson and I had 120 boxes when we moved from Boston to Vancouver a couple years ago…with a toddler, it makes sense to me that you got this many boxes. 希望送箱嚟嘅時間同家務助理執嘢配合同協調到…諗起搬屋就頭痛…

  20. newcomer

    May be you can suggest them to check the no. of box actually used and then return those unused box, if any, to them on that day.

  21. >16寸x12寸x12寸

    咦咦,鎖你鎖你,睇灟眼~ 呢個真係好細個箱喎???

    又,佢再俾箱你要收charge? 咁又唔同講法呀...

    又,其實你用大箱pack晒啲書,係會好重,但留意,係我地唔識搬所以搬唔起,啲搬運哥哥係可以照搬既...而個箱都係會頂得順既(响搬嗰一日)

    又又,

    >顧客永遠是對的

    我對呢句有啲啲保留...

  22. 估唔到200這個數目原來如此具爭議性,哈哈哈哈,抵番晒。

    用唔晒的盒搬屋當日當然會歸還,就算用過的,搬運公司也會遲些上門回收(也算是一項服務),所以係絕對唔會走左佢,又所以我係咁話"what have you got to lose??"

    幾位女士倒是說到我心裡去:現在是我們pack,又不是叫你pack!!

    米兄:你米又"得罪"又"鎖你"講到咁嚴重啦,你都係發表下意見啫!
    By the way,D書如果pack得太大盒,雖然搬屋哥哥搬得郁(同埋都幾陰功),但之後如果自己想要移動一兩盒,都幾係播。

  23. 所以呢,我真係好怕搬屋架。好好彩,我做左幾十年人,只係搬過三次屋(唔計大學寄宿生活,每次都只有一袋半袋加個電腦),仲要有兩次都唔洗我攪(當然係阿媽攪),一次就係結婚所以係由無開始。

    反而返工就差不多每年都搬一次,因為公司鍾意 reorganize 又 reorganize,我索性 keep 個紙箱,一搬掃哂D野落個箱度就行得。

    因為我間屋好細,所以有度好處係無可能放到太多野。

發表迴響

