大肚婆死活


朋友見我「入院」咁大件事,連忙老遠語重心長禁止我為搬家操勞;每天在學校又總有無數人噓寒問暖借故摸我肚腩,我也每天在這裡接受着你們的祝福。在這迷你債券阿扁政治逼害的紛擾亂世,大家暫時放下要務來關心大肚婆死活,我心一喜,連橫隔膜都不痛了,難怪醫生都說,身體毛病很多時先由心生。

其實呢,一星期後就要搬了,但我竟沒有操勞,只是繼續每天做阿四,還在寫爛blog,簡直是偷懶;只是大肚婆每夜數醒,醒後眼光光,如今每天都跟小C第一個等學校開門,第一個踏入班房。陰功。

10 則迴響

Filed under 阿四

10 responses to “大肚婆死活

  1. audreyma

    鍚鍚!

    最記得最後一孕程,坐也不是,站也不是,左也不是,右也不是。

    But, anyway,我愛大肚婆。

  2. amy

    阿四要多d偷懶呀!為#2出世後的忙碌生活做定儲備嘛!

  3. deadpoet

    Oh, 仲以為亞四已經搬咁屋…大肚婆雖然最好避免操勞, 但卻唔知點解總係有無窮嘅精力(唔…起碼我兩次都係)。希望亞四小心身體, 生個精靈二號~

  4. 「身體毛病很多時先由心生」<— 很認同呢。

    我最近都係搬屋(執屋)湊細路,雙重工作的確幾辛苦。

    加油吧!

  5. 遵命。

    尹兄,好久不見!你都加油

  6. cc

    我個時係臨生先搬, 真係超累人架 ……

  7. 世間事,理得它,不如睇阿四仲好過啦。

  8. vc: 哈哈你估我真係以為自己係神奇女俠咩。不過在香港以外的地方,又真係通街都係神奇女俠。

    readandeat: 所以我要睇你!

  9. CAMMY

    呀四, 有咗仲搬家?

發表迴響

