秩序


街外人都傳說小C的學校太自由沒管教,至少排隊上廁所時沒人把手貼屁股後面立正,從來沒人被命令喊老師早晨,自由環節時矮傢俱全被移位,不傷人的跑跑跳跳從來沒人阻止。

那天我和爹爹從茶點環節開始走入班房,切了生日蛋糕,發覺整個時段整張長檯二十多個人是出奇的寧靜,不錯是有三歲四歲的七嘴八舌訴說着一生的要事,但,就是那麼井然有序,更莫說有半個屁股要中途離座。

我問老師,從來都是那麼靜嗎?

啊,今天算吵了,因為今天有蛋糕。

老師讓主角把洋燭熄滅,不用開口說半句話,小朋友就陸陸續續把杯和碗疊起,傳染似的;老師拿起餐巾,也不說話,只很慢很慢地唱,this it the way we fold our cloths, fold our cloths, fold our cloths……小C便努力地摺着、摺着。

就是規律在作祟,而非規矩,更非一句一句「你叫老師早晨啦」、「你聽話啦」的催促。

這天主角被派收集餐巾的重任,雙手拿着籘籃笨笨地繞場一周接住遞來的濕餐巾,讓籘籃越來越重,恨死隔籬所有人。

3rd birthday party at school

15 則迴響

Filed under

15 responses to “秩序

  1. mama

    好羨慕阿四幫小c揾到間好學校!

  2. 唉,點解阿包返到屋企就冇晒呢啲「規矩」嘅?😦

  3. 如果爸媽也像老師那樣,誰還會寵她?

  4. 我真係真係好想知道係邊間學校,可以靜靜雞話我知嗎?

  5. 安安

    Me too, eager to know which school it is. Would you mind telling me?

  6. 阿四呀, 我正在比啲幼稚園激死, 要個兩歲人仔面試, 我已經唔係幾滿意架啦, 想改期都話唔得喎, 咁我真係未返到嚟嘛! 你仲又再寫小C學校的好, 係咪想"恨"死人呀!

  7. 阿四:我也是朝著這方向為孩兒選校,煩請介紹小C的學校給我,謝!

  8. 插咀答菲妮媽: 我也因為一個不准改期的幼稚園面試, 搞到要去一個貴幾千蚊的旅行! 激c人! (邊有幼稚園要人地1月2日面試咁衰架, 搞到我唔好似響附加費日子後先出發…..)

  9. siugub

    我的苦惱是: 不喜歡本地幼稚園那種勢利那種工廠式教學. 但又不想小朋友於小中學入讀國際學校, 以致文化上差異和父母溝通不來…… 有無明燈可以指點下😛

  10. MAMA

    阿四已經解釋過點介唔介紹間學校名,無位再迫佢啦🙂

  11. MAMA

    打錯字, 點介->點解!!

  12. MAMA: 謝 :)

    菲,Kanris:莫講話旅行,連病都唔可以改期呀。

    siugub: 其實呢,我都好苦惱

  13. 唉! 你話係咪發癲呀!
    Kanris: 你都好, 起碼咁早就通知你, 可以安排到, 佢地得嗰兩三個星期通知咋! 我結果都係fax封信去要求改期, 但都冇回應, (幾冇禮貌呀!) 所以我決定out咗佢地!

  14. 通告: 時間表花呢綠 « 媽媽阿四

發表迴響

