偏心


我將有機菜心苗往妳碗裡堆,忽然想起甚麼,自己也吃下一堆,唔,好正。

我將田雞腿都挑給妳,忽然想起甚麼,自己也搶着吃下兩隻,唔,好正。

我將一碗美國有機士多啤梨給妳,自己啃着兩顆壓爛了一半的殘餘體,忽然想起甚麼,自己也吃下兩粒揀手美國有機士多啤梨,唔,果。然。是。正。

抱歉我再不能打平睡,讓妳從下看到我的側面,因為我要向左睡,雖然我會因此而有點呼吸困難。

對,妳開始感覺到了,妳的地位在動搖。

不過,上星期當我肚子痛得厲害,我最放不下心的,居然還是將要如何向妳解釋,妳那朝思暮想攬攬錫錫的寶貝細佬的去向。

就是了,我呢,其實暫時還是偏心妳的。誰不會呢,我一痛,妳就伸過手來把我捉着,說OK、OK的安撫。啊原來我只是腸抽筋,啃過五顆碳丸,我又好多了,至少超聲波上的馬騮二號,還在大刺刺的招搖生事。

是的,我還是很偏心很偏心妳的。不過妳爹爹說呢,睇妳仲惡得幾耐喎。

75 則迴響

Filed under 阿四, , 小C

75 responses to “偏心

  1. 阿四有咗啊!

    恭喜晒!

    叫小b定小小c?(孜爸問)

  2. mygreenthumb

    小C一定很錫細細佬!!!!!!

  3. 原來係好消息,恭喜恭喜 !!!

  4. Jenni

    congradulation ar~since you get so busy will you still be writing your blog as often?

  5. mama

    恭喜恭喜! 呢幕發夢時好似見過,你記唔記得我留過言呀?

    好有勇氣呀! 記得你描述過見到一隻有兩黃雞蛋的心情,而家心情可以話係唔同哂啦!

  6. yanyanyanyanyan

    好o野!! 恭喜晒呀~~~

  7. Clara

    恭喜晒!
    因為多了一位成員所以要搬屋呀? =P

  8. Kam

    實在可喜可賀!
    有兩個小朋友, 雖然有多於兩倍的辛苦和擔心, 但同時也給你帶來百倍的歡樂和滿足!
    好好享受! 我每天也樂在其中呢!

  9. 納奧美

    老少同歡啊阿四!!!! 唔怪得要爭取小c自動波.

    不過, 我自私, 我開始擔心, 阿四仲有無精力時間成日上來寫寫寫…

  10. 思思阿媽

    恭喜哂, 小c有伴lor ..

  11. 嘩!恭喜你呀!!!
    你幾多週呀?照到係仔都應該有12週以上喇?!我而家32週喇,又係仔!我仲諗緊到時點樣應付家中兩隻馬騮!
    真係好喇!!有人幫我研究"如何處理兄弟姊妹間的問題"!你一定又係專家,有人可以俾我請教。我尋遍坊間書店,都只能搵到如何處理獨生仔/女既書?!?!
    雖然朗朗暫時好o錫媽咪肚入面既bb,但佢非常抗拒將來bb要食佢曾經獨霸左差不多兩年既媽咪奶奶呀…真頭痛!!

  12. pd

    Yippy!!! Yippy!!! Yeah!!!!!

    Little C will be a great caring loving older sister and always helping around whenever and wherever needed, you might even be freer when they start to play with each other among themselves … that is probably in another 2 years or so …

    You were basically writing almost as per every work day, what a prolific October! Is this supposed to be an advance make up for the ones that we would be missing in a bit later? Oh well, you certainly will be excused :p (excuse me for saying that), enjoy “maternity leave"!

  13. Unforgettable

    恭喜你啊!小C要做姊姊了,真高興!她一定會學懂如何當一個姊姊的。加油!

  14. 講開偏心。。。我都一樣,仲係好偏心好偏心好偏心好偏心個大既!
    有時都會為將來自己有機會會移情別戀而感到內疚,就好似今日你好愛你個男朋友,突然諗到他朝有日會同時愛上另一個人。。。依種好忐忑既感覺囉!

  15. 恭喜恭喜恭喜恭喜恭喜恭喜恭喜恭喜恭喜恭喜!!

  16. 恭喜晒呀!!! 我係你嘅隱形fans嚟㗎. 你以後會唔會唔得閒update個blog㗎?

  17. TT

    恭喜!!!! 恭喜!!!!
    I have been reading your blog for long time…. Today’s topic really made me to leave my first reply to u..🙂
    Since my daughter is about the same age as 小C… Only 5 days younger..! Every time when I was reading your blog, I always think of my daughter…!

  18. 嘩﹗﹗﹗﹗

    有冇搞錯﹗我竟然排到第……18位??

    恭喜恭喜﹗(開心到頻打錯字,車﹗)

    今年做乜?個個都去生仔?

  19. mac

    恭喜恭喜,唔怪之得要大屋搬大大大屋啦 : P 希望日後照顧小C小D之餘,都要照顧下我地呢班讀者,唔好減產唷!

  20. 嘩!!!!恭喜曬呀!!!!

  21. 事出必有因,爹爹要搬屋因為家中將增添一員,阿四近來篇篇感性,想必是懷孕荷爾蒙影響,小C變成懂事小淑女,因為要成為大姐姐了!

    弓起弓起! ^^

  22. veron (Cookie's mom)

    Wow….Congratulations Mama4!! When is the due date? All the best on your pregnancy!

  23. yeah~期待小d啦~

  24. cc

    wa ….. Congratulations!

  25. Clara

    re readand eat, 咁你會唔會考慮生多個? =P

    其實我覺得呢排好多人結婚就真!

  26. WOW~~ 恭喜恭喜~~ 恭喜恭喜~~ 恭喜恭喜~~

  27. deadpoet

    Congratulations!

  28. Wah!!! 28 replies before me already!!! Many many many many many congratulations to you!!!! I am so thrilled for you!!! Little C will no doubt be a good sister, even if she feels her position as No. 1 is being threatened by a new comer!!!

  29. 恭喜阿四~~~小心身體呀….為你祈禱!

    我也想要隻馬騮二號, 但努力未必有收穫! 只有好好祈求天父!

    註: 小BOO真名叫「允祈」, 也是禱告一段日子後得的禮物。

  30. 恭喜恭喜!!! 阿四小心身子呀, 辛苦你了! 小C要做姐姐, 要乖乖啦!

  31. 凱允媽媽

    阿四,恭喜恭喜!!!要多保重!!
    超級媽咪終於啟動第二個大PROJECT,你地呢D優質家庭早應該多生幾個,咁香港第日便一定會越來越好!!!
    小C真抵錫,已經會照顧媽媽同細佬了!!!但現在說偏心誰還早得很,等你見到細佬真身,你一定同樣肉緊!!!

  32. e~e~! 我都無同你講, 我家馬騮詠都做家姐la!
    見大家一齊都做第二任大肚婆, 即刻浦頭先!!
    我3月22呀!! 你幾時ar?

  33. Jenny

    Oh my….a second one?😀
    Many congratulations!

  34. 臭媽

    恭喜恭喜.
    我的女兒1歲半.
    天天看你的網誌已經很長的時間,一直沒有留言.
    本來覺得,小C長大後,就沒有這麼精采的文字看了.
    現在好了,很快有小d出場.很期待.
    保重身體

  35. 你地好衰架,撇低我一個。

  36. 唔怕,有心唔怕遲。

    阿四滿月酒開多幾圍比師奶讀者,我估重要設先到先得,額滿即止。

  37. 通告: 四大師奶近況 « Read and Eat in the Big Wide World 無書不歡,無食不樂

  38. 恭喜小C! 恭喜阿四!

  39. 小瀅

    嘩!~恭喜恭喜!~

  40. 噢, 又係細佬喎. congrats!!!!!

  41. 恭喜呀!!阿四!!!^_^
    小C一定係個好家姐。一定係。
    小C:蕎寶寶超羨慕你呀,有真BB玩呀。

  42. amy

    恭喜恭喜!第二次懷孕時要照顧自己之餘還要照顧小朋友,更是剛搬家和沒有helper,果然是超級犀利的阿四!祝一切順利!保重身體!

  43. Dinomine

    恭喜恭喜!時間啱啱好!小C3歲,大個梨。

  44. wybau

    WOW~~~WOW~~~WOW~~~恭喜恭喜!!!!
    不要再吃爛生果, 萍果芯之類, 果d留番俾爹爹la, 小心身體啊😀

  45. eho

    congratulations!! take care!!

  46. siugub

    無上來一日原來有天大喜訊!

    恭喜阿四恭喜小c恭喜爹爹!

    我覺得在自己湊大一個b後, 還可以決定再做媽媽, 是非常有勇氣的呀. :p 因為我還沒有這勇氣呀 @@

  47. 嘩,五十個 comment 啦!
    今次會請個人幫手?
    難唔之上次 post 張相見到你間房有張 bb 床啦,我真係蠢啦我!

  48. aiya, 我由四方面變左八角形,多謝幫我換新形象 !

  49. 好久沒來看過你啦。

    超爆大恭喜你呀!!!12萬分替你開心!!!

    期待二號的日記!!

  50. 令令秘書

    恭喜晒. 幾多月沒有來你blog, 一進來便有喜訊.
    我也在這個月生第二個呢.

  51. 好開心啊! 恭喜! 多多保重啊!

  52. Eli

    恭喜晒!! 保重身體呀!!

  53. 哇!好熱鬧!
    真的十分之恭喜你!

  54. Ah 4, is this one article that has received the most number of comments? hee hee … let me also drop my line of … congratulationssssss! this must be the most exciting news that your readers have been waiting for. i look forward to many more of your articles to come in the future on how to rare two kids.

  55. 嗱嗱,我整多個留言,係咪擺滿月時多一個位先?

  56. 恭喜晒呀!
    我知道識既人(我當自己識你架!)有BB真係好開心架!
    生兩個既人,我覺得好叻!
    阿四,你真係好叻呀!
    我諗你應該就生得嘞,係咪呀?
    保重呀!努力!加油!

  57. 係呀,阿四,
    你記唔記得我問過你,會唔會生第二個?
    其實,你個陣時有未架?
    好神秘呀你!

    真係好替你開心!

  58. Just want to be #61 on your comment, so to keep the congratulations coming… happy for your family. Looking forward for more and more funny stories. Wonder if the next bb will learn how to do laundry like siu C….

  59. Angelica

    嘩,恭喜你呀!:) 

  60. 野蠻九龍女

    恭喜晒!! 保重….

  61. vc

    “是的,我還是很偏心很偏心妳的。不過妳爹爹說呢,睇妳仲惡得幾耐喎。"

    恐怕將來是她老爸偏心她最久呢!

  62. 哎喲… 你睇下呢個媽媽幾可愛!開心!

  63. 係呀係呀,我有時係幾可愛吓架  

  64. 藍mama

    恭喜啊! 大肚阿四!
    小弟弟啊!嘩!要囡有囡,要囝有囝,仲有個好老公任你駛!阿四好野!
    sorry!姍姍來遲的恭喜!

  65. Amber ma

    雖然遲左, 一定要講句恭喜. 因為有小c在前, 妳勇氣可嘉的再來過小d. 勁! 不過千祈唔好由阿四變阿八.
    保重! 保重!

  66. 阿四!!!!
    不好意思我又「慢黑鈍」了,恭喜恭喜!

    記得媽媽懷起弟弟時,我爸給我說:
    就算生一百個兒子,我還是最愛你
    (佢緊係望有一百個仔啦)

    不過說了也沒用–因為他們發現,弟弟出生後,我好像是最疼他的人呢🙂
    好久不見,依然很喜歡很歡阿四與小c

  67. 恭喜阿四小CC爸!!!!!
    好開心:D

  68. CAMMY

    恭喜恭喜, 小c做姐姐了
    阿四你好叻, 我仲未想囡囡做姐姐

  69. 通告: Siblings are precious | 馮師奶‧小題大作

發表迴響

