頭痛


媽媽 : 我頭痛,請妳說話小聲一點。

喇叭C : 為何妳會頭痛?

媽媽 : 因為不舒服,所以痛。

喇叭C : 為何妳會頭痛?

媽媽 : 對,有時媽媽是會頭痛的(尤其當妳連續扮喇叭兩小時後)。

喇叭C : ……耶穌愛妳啊。

8 則迴響

Filed under 小C

8 responses to “頭痛

  1. 你係咪有偏頭痛?我睇過顧小培專欄有介紹食療幫助偏頭痛,你有冇試過?

  2. 哈﹗對不起,不記得呵番你先。

  3. 謝。我其實不清楚偏頭痛究竟為何,所以應該唔係。只係日日被疲勞轟炸,唔痛就奇。

  4. 納奧美

    阿四, 而家小C聽得明你講, 可以叫佢說話小聲點, 總算開始 “甩難". 我都期待這日子.
    自問都算叫做喜歡細路仔, 但天性好靜如我, 以往可以整天不說一句話, 閉關避靜就是充電良方; 家下對住個口若懸河的阿女 (見野就講講講, 見人就叫叫叫, 只要睜開眼就幾乎頭身手腳口郁個不停), 何止 “有時會頭痛", 簡直只有佢瞓覺時, 個頭才有機會鬆返下…(係, 好在耶穌都愛我!)

  5. 唔想食藥, 可以試吓暖水加寶礦力。

  6. 對對對,疲勞轟炸,豈止頭痛,我簡直每一吋肌肉都覺得痛。

    點算?

  7. 真的是年紀大了。前幾天開幾晚OT,回家已頭痛不已。最簡單是沖個熱水淋浴,淋濕個頭,痛楚好像減輕了一點。然後睡個好覺,不過這個很高難度啊。

  8. Amber ma

    好正常, 當amber 開始識得之後, 我個頭一日痛過一日… 頭痛… 慢慢成為日常感覺一部份….

發表迴響

