一起


DSC09100 DSC09095

願與你一起--我和你囉。

願與你一起--阿嬸和阿伯囉。

願與你一起--我打波你執波囉。

願與你一起--我盪鞦韆你踢毽囉。

咦,你會不會踢毽?

DSC09104 cropped

10 則迴響

Filed under 爹爹, 阿四

10 responses to “一起

  1. 阿四這麼感性, 當初為何做選讀理性的工程呢?!

  2. winnie

    this is exactly what Im looking for 30 years later…

  3. 凱允媽媽

    我每天工作都對著一大班老人家,見到一把年紀還恩恩愛愛的真令人好羨慕架!!!所以要"珍惜眼前人"羅!

  4. 納奧美

    哈哈! 因為感性的佢唔駛讀嘞.

  5. 好簡單,就係因為我實在讀唔來文科!

    理科一就一二就二,簡單好多,不過如果叫我背bio呀chem呀果D,我都一樣係死。

  6. 菲妮媽:

    我也是理科出身喎。

    阿四:

    呢篇好可愛。

  7. 見到啲公公婆婆行街拖延,好溫馨,好羨慕,希望自己都可以!

  8. Amber ma

    初結婚嗰陣, 我同老公見親d 老公公老婆婆一齊行超市我地就覺得好溫馨, 成日話可以去到佢地咁既年紀咁恩愛就好. 而家… 為咗湊女, 成日把握時間, 分頭行事… 冇見到呢d 畫面好耐lu…

  9. 通告: 一起(現在篇) « 媽媽阿四

發表迴響

