分享


DSC09188

媽媽 : 好了,今天有兩個粟米,該由誰來吃?唔……一個給……?

小C : 爹爹?

媽媽 : 那另一個給……?

小C : 小C?……咦,媽媽呢?

媽媽 : ……??

小C : How about we share?

(媽媽大喜,母女擁吻。)

小C : 妳吃少少,其他給我啦。

(於是小朋友拔了一顆給媽媽。吃至半途烏呢馬叉,又再多拔一顆。)

小C : 還再要嗎?

媽媽 : 呀,飽了,謝謝。

7 則迴響

Filed under , 小C

7 responses to “分享

  1. 小C很乖喎,畀一粒咁多畀媽咪。

    好像照鏡一樣。阿包剛才將四條豬肉早餐腸據為己有,然後咬了一細啖,話分畀我吃。

  2. 嗯,盼小孜如小c如小包,有朝一日有啖粟米/腸仔吃

  3. 唔知點解,啲小朋友分俾Daddy會多啲架呢?

  4. Jenny

    awwww… how sweet!
    I like her concept of sharing though – “妳吃少少,其他給我啦。" 😀
    You should tell her “sharing" = “50:50″ and see how she responds :p

  5. 納奧美

    因為daddy返工囉!

    我朋友 (全職阿四+全職好姐) 個女 (小三) 很認真又帶點 “嫌棄" 的同佢講: 媽咪, 全家人都要做野, 淨係你無做野喎. 朋友反問: 阿女, 何解咁講? 女答: daddy要返工, 我要返學, 我地返工返學時, 你就乜都唔駛做…

    所以有個blog寫下都好: 乜話??我係作家! 睇我寫左幾多野! (如果受歡迎如阿四的話)有幾多fans!!

發表迴響

