世風日下(二):飯後餘興


DSC08050 DSC09029 masked

此二處為何?

就是不太擠擁、千萬相識與不相識大人見狀心臟病發蜂起誅之「哎呀醜你」、「聽媽咪話啦」等等等等的餐廳地下。

不,此事非常有,不過有朋一齊碌,則不亦樂乎。

11 則迴響

Filed under ,

11 responses to “世風日下(二):飯後餘興

  1. 米搞

    即係應該任佢地玩?

  2. amy

    又真係好似好好玩,下次有碌地沙party預埋我地。

  3. 納奧美

    無話應唔應該ge, 係可以啫.
    上次行行與眾老表一行六隻歲半至七歲的馬騮, 把人家大半間餐廳變成playgroup centre. 地方大, 半戶外, 人不多, 他們的活動範圍又唔係太影響其他人, 咪由得佢—一次半次囉. 不擾人是底線; 但亦無需因為顧全自己 “面子" 掃佢興吖.

  4. 阿四你唔係有潔癖既咩?小c碌完餐廳既地沙你有冇幫小c消毒?

  5. 為咗有餐飽飯食吓, 唔介意得咁多囉。唔通唔出街食咩!日日都要我煮同洗, 我仲介意喎!

  6. 再一次,納奧美講晒我個mind。 :)
    Yes yes不擾人是底線--不過不包括別人的心理狀態hahaha

    longlongmama: 你睇清楚D,我話我有某方面的潔癖而已,可以"在郊外坐晒泥地涉晒水攬晒牛羊即摘即食野果",etc. 即凡在我間屋外發生又並非食野時的事都冇眼睇,之後再徹底消毒。

  7. lee 方面我既底線就 set 得比較高(較我老公),基本上我係盡量唔比 chilli 妹在餐廳落地玩,因為我好怕攪到人,尤其是 d waiter waitress,一見D細路在地玩就如臨大敵,驚如果個細路有咩行差踏錯佢就要揹,我都同情,畢竟佢地都係打份工,職責不包括看細路。
    同埋我好怕比佢玩又要限住佢點玩或活動範圍只可以係邊,一來佢唔「盡興」,二來要睇住佢反而令我更加冇啖好食。
    所以我老公如果放 chilli 落地而又唔睇住佢掛住自己食,我一定發火。
    最初 chilli 學行,我老公堅持由得佢自己行從來唔拖手仔更加唔用馬騮繩,到後來 chilli 識跑,一係唯有抱住佢行,一放低佢就一箭走左去!雙手差D廢左!我用左足足幾個月去「灌輸」佢「在停車場有車要拖住媽咪」「在人多地方(如中環 mtr station)會走失要拖住媽咪」「過馬路有車要拖住媽咪」「在超級市場商場要行不要跑(已不奢望佢拖住我!)」,我鬧我老公都係佢累我架。
    剛剛星期日去左 cyberport 個 pokfulam market,chilli 自己玩,玩玩下發現唔見左我地周圍搵(其實我地坐左係旁邊一直有望住佢),我就動身去同佢「重逢」,我果一刻好開心,因為我個馬騮女終於識得咩叫走失啦。
    其實係我D朋友中我已被 label 為放任媽咪,但對住我個100自由老公加埋我個可愛百厭辣椒,我都係有苦自己知。

  8. 加把嘴加把嘴

    祇要不哭不叫

    萬事好商量

    – 清林媽好像好感慨哦

    – 幾個小鬼蝦碌就話好睇,幾個師奶估計會有人報警兼上頭條

  9. 哈,因為當時雙手真係好似就斷,同埋兩母女經常在街上爭執惹人圍觀實在太出位,E+諗返都幾感嘆架!

    不過我冇負面諗法架,我始終都覺得做自由b媽咪最好架啦,尤其當去公園時其他媽咪要微距一尺傍住 bb 玩/行/爬,而我可以印印腳坐係旁邊,又或者開 party 其他 bb 每0.5分鐘會大叫「媽咪!」一次要媽咪去招乎一下,而我隻辣椒只要有得玩半個鐘都唔見佢回頭望下我一眼。

  10. 其實小C只會於其他同檯小朋友都落地玩的情況下,她才會要求也落。如果她吃完,餐廳又闊又少人,就俾佢碌囉。平時如果冇其他細路同檯,佢可以一直坐一直坐一直坐到埋單架哈哈哈

    佢都係橫衝直撞型,不過就知道有車的地方要拖手。至於人多的商場,佢睬我都傻。

發表迴響

