阿四身份之迷(二):明星


(兩個月前--)

超市收銀阿姐 : 昨晚我是否在電視上見過妳?

阿四 : 甚麼?是新聞報告嗎?

超市收銀阿姐 : 妳不是那個奧運主持嗎?

18 則迴響

Filed under 阿四

18 responses to “阿四身份之迷(二):明星

  1. 納奧美

    我心目中的阿四, 似劉璇: 身手矯健, 體能跟體形成反比–跟 “生番" 共處特訓而成.

  2. zach媽 : 我認為可以參考納奧美個答案播。

    納: 一個字--嘩!

  3. 講真,阿四係咩樣真係唔知哦

    但無端端覺得佢會係俏黃蓉囉

    又不太喜歡黃蓉太寵個大女

    有啲矛與盾

  4. amy

    我還是一廂情願覺得阿四像那個feminist icon(原來她叫Rosie)(http://en.wikipedia.org/wiki/Rosie_the_Riveter)。是說你帶來的影響喇,不是說你的樣子啊!

  5. eeb

    袁彩雲?
    顧紀筠?

  6. eeb

    Amy,

    J. Howard Miller’s “We Can Do It!" was modeled on Michigan factory worker Geraldine Doyle, commonly mistaken to be Rosie the Riveter

    wiki話係Geraldine喎

  7. eeb

    我想問右手邊d圖像係邊個定架? 粉綠色三角+半圓眼鏡+隻牙 -> 其實我帶contact lens架。

  8. amy

    eeb: thank you! geraldine這名字很好聽。

  9. eeb

    amy

    下胎係女既話可以考慮用呢個名🙂

  10. 俏黃蓉!識我的人一定笑死。。。
    我本來想話,好嘩郭靖嫁得過呀,不過想想下,實在太愚太鈍。。。不過,又真係嫁得過。。。

    Geraldine… 唔好啦Amy陰功…

    顧紀筠個仔都讀大學,好啦一定係袁彩雲播。。。我已經好心滿意足囉

    eeb: 咁大整估,一定係我啦,點會係random!

  11. 米搞

    會唔會其實阿四係西人?定係似嗰兩個奧運電波少女?

  12. amy

    hehe, 其實我鍾意d feminine d既名,如Valerie, Cheryl。生得出第二胎而又係女既先諗啦。:P

  13. 我知我知阿四的身份﹗﹗😀

  14. 米搞:咁都俾你拆穿!?

    readandeat: 哈哈哈你估阿姐係咪以為我係鄭裕玲?

  15. 大部分人既手腳都係同身高成正比(我是異數)!你的腳,你不像嬌小型喎!

  16. 你冇話呀,鄭裕玲真人(化了粧)幾靚架。

  17. 通告: 黃容黃蓉 « 媽媽阿四

發表迴響

