阿四身份之迷(一):女強人


小N媽 : 生小N前,我是在XYZ做的--不過那是間小公司,妳應該未聽過。

小C媽 : 我不能作指標,我讀工程的,任何跟財經有關的我都是白痴。

小N媽 : 吓?我還一直猜妳是做business,拿MBA的!!?

小C媽 : 哈哈哈哈哈,快!妳快說多一遍!我要錄給我老公聽!!!嘿他呀,認為我甚麼都不懂啊。我問,今天你跟誰吃午餐了?他說,唓說出來妳都不認識啦。於是我問,那他在哪裡工作的?他就說,唓說出來那間銀行妳都不認識啦。

小N媽 : 甚麼鬼銀行?

小C媽 : 花旗銀行。

14 則迴響

Filed under 阿四

14 responses to “阿四身份之迷(一):女強人

  1. 哈哈有趣,我等着讀二三四五六...囉😀

  2. vc

    your husband a bit too inch.

  3. 哈﹗

    咁串?串番佢﹗

    小C爸:「你喺度做乜?」

    阿四:「寫博囉,車,講你都唔識﹗」

    小C爸:「邊個係小N媽?」

    阿四:「車,講你都唔識﹗」

    ……等著等續集。幾時上映?

  4. 阿四係MHA(Master of Home Administration)! 仲勁! 如果爸bu咁同我講, 我嬲死佢!

  5. eeb

    是因為愛護妳才(盲目+自欺地)認為妳甚麼也不懂,否則視妳為人精,甚麼都懂,不用保護。

  6. 是Lost那個迷啵,各位,不是謎啊?

    唔,像Lost那樣,追了一個Season又一個Season,
    估計我們到時要把所有阿四的網誌印出來,方可找出點蛛絲馬跡……霍霍

  7. 哈哈!!係呀係呀, 阿四係MHA一級榮譽畢業生!! 快D開班教我地la!!

    熱烈期待續集。

  8. 我覺得阿四係有心係小C爸面前扮傻豬!

  9. Angelica

    我未婚, 不過我那位女強人舊同學常常跟我說, 第日結婚後, 也要有自己事業, part time 又好, casual 又好, 更要有學歷, 不要讓公看起來一無是處, 無所事事. (男人永遠都不明白家務做起來也吃力, 也要花時間去做) 不過男人真係點都要覺得女人咩都唔識…

    p.s. 我曾經跟一位學歷很高, 事業已經穩定的男人約會. 除了本行外, 其他事什麼都不懂. 連新聞也不懂. 很可怕.

  10. 納奧美

    男人啊, 點都要留返個或大或小的山頭, 比佢稱下王稱下霸先得, 賢良如阿四深明此道啫!
    調返轉, C爸又真係連個博寫乜都成日睇唔明啊.

  11. 小C爹係唔係還停留在"女子無才便是德"時代呀?

  12. 納奧美的"賢良如阿四"--哈哈哈呢句我唔止要錄,直頭要print出來鑲起佢掛客廳先得囉。。。

    MHA!等我又print埋出來。唉,不過,4HA就差唔多。。。 

  13. Simon Ching

    嘩蟹, 乜小 C 爹爹咁睇小你呀, 花𣄃銀行都唔識? 真係估唔都喎.😛

  14. 哈哈哈!

    我老公都係咁架!

發表迴響

