有我在,別怕


DSC08591

維持了一分鐘的手。

9 則迴響

Filed under 小C

9 responses to “有我在,別怕

  1. Jenni

    She’s sweet,always trying to take care of other kids~

  2. 好有heart、好為朋友仔的小C啊~~~

  3. Aww……little C is so sweet. She can be a very good elder sister!!!

  4. 我都覺得小C會係一個好姐姐 !

  5. hahaha謝,其實佢更似一個阿媽!

  6. 咦偶像頭髮原來已經咁長, 佢係我心目中成日都係一個大頭登登登ge… bb! :p

  7. 我們常常好為人師,教小朋友這樣教小朋友那樣。

    有時想想,需要學習的正是自己哩。

    我也想要小C那樣一雙手 (嘟嘴狀)!

發表迴響

