有機食家


(完全直譯,童叟無欺。)

小朋友 : 這西蘭花是有機的嗎?

媽媽 : 呀,今次這西蘭花不是。

小朋友 : 我不要無機食物!!!!!

媽媽 : 何解?

小朋友 : 因為我不要吃下化學物質。

(小C2歲11個月)

8 則迴響

Filed under

8 responses to “有機食家

  1. mac

    小C果然是食家…阿四會唔會考慮自行在露台/天台/花園,或者直頭租塊田自給自足呢?我對於Rafael的食物是否有機不太堅持(反而堅持自家煮食仍不落調味),但嫲嫲只會買有機蔬果/雞肉/乾果給Rafael,。

  2. 納奧美

    係, 我地大人善忘有時, 妥協有時, 但D細路呢, 卻堅守原則, 緊記宗旨. 很多時真係好挑戰為娘的急智與EQ.

  3. eeb

    漸漸,她會知道,有機不代表沒有化學物質,所有物件都是由化學物質組成,到時她已成為駁嘴達人。

  4. 有時侯我很迷惑
    不知道是非黑白
    不知道衡量對錯
    擔心她像
    兆祥周
    每天嘮叨
    有機
    冇機

    於是所以
    我不想去灌輸
    什麼是好什麼是機

    最好她

    青青河邊草
    知道四季
    明白春夏秋冬
    知道嚴寒後
    一定春回大地
    知道無機後
    一定有機花開

  5. eeb : 其實她是說chemicals.

  6. 我隻 chilli 仲未識咩係有機無機(因為佢媽媽都唔係好識),佢只係知去街市邊個賣魚哥哥買魚,賣豬肉叔叔買豬肉,賣菜姨姨買菜,仲有記住去雜貨舖探隻貓。

  7. eeb

    其實我都係話chemicals

發表迴響

