汽車安全火箭裝置


小C恨坐的士。

其實帶孩子坐的士,危險程度僅次於跟阿四作對。小C還擠得進揹帶時,如果不得以要坐的士,我一定先自己扣上安全帶,再把她放在揹帶裡。英美的媽媽可能會讓孩子把頭塞進垃圾桶,卻很少會讓孩子坐車不用汽車安全座位。小C有不少同學,會連同流動安全座位一併被放到的士內上學去。

在街上不時見到有些房車明明很大,孩子卻會由大人隨便抱住,甚至坐車頭,甚至於車裡自由運行,應有盡有嘆為觀止……不要說甚麼意外,就是突然要急剎車拐個彎,已經夠好受。

如果你開着一部沒有安裝兒童座位的車,絕對休想從任何一間美國醫院接走一個初生嬰兒,那是法例。就算要坐的士,也得召一部有安全座位的。香港的士莫說有安全座位,連你帶着孩子坐上去,都不由你用多於半秒時間把孩子安置好。

這天,爹爹帶回我郵購到他酒店的……呀,汽車安全火箭裝置,travel vest,比標準的booster seat更安全,但不會太舒服,最合旅行或坐的士用。體積不錯,就是嫌重了些,但小朋友一聽是與的士有關,戴上了就不肯再脫下。

DSC08634 DSC08639

10 則迴響

Filed under 旅行

10 responses to “汽車安全火箭裝置

  1. 同意呀同意…

    香港的父母太唔著重car seat了……我不止一次被同事說car seat太佔空間 (其實是他們想坐我順風車時, 發覺車子被car seat佔了一個半位)!

    都唔明d人, 買部車都六位數字, 做乜要慳果三幾千蚊的car seat…

  2. 藍mama

    唔明點解香港唔規定兒童乘汽車一定要坐car seat!

  3. Jenni

    Even though there are laws here in canada requiring children to be in a car seat,there are still lots of people ignoring it….because police normally won’t stop you for that

  4. 訪客

    當你架車成日都要載五個大人, 又無錢買七人車, 而車程往往只需十五分鐘, 就不得不放棄 car seat, 改坐大髀了……

  5. siugub

    我都被人寸過架車有car seat, 尤其是如kanris所說, 是那些人想坐順風車已因car seat己佔位無得坐時.

    更令我唔開心是, 有朋友想帶幾歲小朋友一齊坐我的順風車, 當我將小朋友都計作一位乘客而由於超載而拒載後, 都被人寸得體無完膚 @@

    有時, 合理的堅持, 卻會被身邊人看作異類而打壓的.

    由於有時要坐短途的士, 我都心思思想買流動安全座.

  6. siugub

    仲有一個疑問: 各位渣車的媽咪, 如果你朋友帶著一個一歲的小朋友想坐你的車, 但由於車裡car seat只有一個而已被自己女兒佔用, 你會怎樣做??

    A. 無所謂, 比佢坐
    B. 拒絕
    C. 一路渣車一路驚!

    我就是答案c, 又唔好意思拒絕, 但又覺得危險同好大責任, 因為意外好難講, 如果有乜事, 我覺得自己好大責任同會好唔安樂. 但如果用這個理由拒絕人坐自己車, 又好似有點那個!
    如果在外國, 有法例規管仲可以大條道理話唔得, 但香港又無法例, 只有自己承擔風險責任.

  7. 小C著住件汽車安全裝置好有型。我係個啲坐的士唔帶car seat果啲人, 我地有個相熟嘅司機, 佢見我地唔帶car seat就會行local囉, 但通常我地叫得的士都唔會係好遠路, 如果一定要上highway, 佢會帶一個比我地, 或叫我地帶囉。冇car seat我一定唔坐人車; 無為累人比警察折停嘛。如果我早啲知有這件裝置, 我都會入貨。

  8. Siugub, my answer is also “C"!! I feel so bad but I will still put my son in the car seat (I don’t trust anyone else, even my husband, to hold my son in the car), and make sure that the seat belt also goes across the other kid who is sitting on an adult’s lap, and then pray feverently as I drive slowly until I reach the destination.
    I had wanted to buy a mobile car seat too for use in taxis, but it’s really too much to bring out when we are going out, especially shopping. 带住那么大旧的东西什么也不用买了。

    That said, I occassionally will hold my son on my lap if the distance is really short and it’s late at night when the traffic is light, to avoid waking up my son if he’s asleep in the car when we get off.

  9. 原來大家o甘慘要俾人寸!!

    我都載過唔少次細路,令到小C覺得點解自己要俾人single out綁o係個car-seat道。。。有時大人仲俾D細路爬來爬去,唉。。。

  10. 通告: Kyle Miller « 媽媽阿四

發表迴響

