點先叫做玩??


相比起(部份)男人的粗心,我以為我的尺度已經很緊了,誰知,吓,喂乜咁樣都要俾「一片好心」的看更叔叔清潔阿嬸輪流耳提面命呀??

 DSC08522 DSC08525 DSC08527

咁就話啫:

 DSC08505 crop DSC08516 crop DSC08511 crop DSC08513 crop

7 則迴響

Filed under

7 responses to “點先叫做玩??

  1. mama

    小C & 四四,國家隊需要妳們!(HAHAHA)

  2. 小C快些去學體操啦。

  3. 噢,唔係,係去教至啱。

  4. 筆路

    小C果然好身手。

  5. 我估我的尺度同你差不多,但當馬騮仔當眾表演真功夫之同時,我就會被街上公園裏會所入面的"好心"公公婆婆叔叔姨姨提醒(or教訓),叫我睇實d個仔,小心呢樣小心果樣…好似我唔識做人阿媽咁…(益)

發表迴響

