面豬躉躉


DSC08465因為猜到妳會是個挺聰明的孩子--不為什麼,單看那從day 1便開始掛着的招牌思考皺眉即知--就特別珍惜疼心妳蠢蠢的面豬躉,那必須從妳後側偷看才遇上的面豬躉。

因為猜到妳很快就要修煉成職業駁嘴專家,就特別想多聽一兩次那僅餘的懞盛盛亂噏。

因為知道妳肯定會學爹爹六歲戴眼鏡,就特別愛趨前近看妳古靈精的眼波,用雙手把妳的面豬躉夾出豬嘴來。

但,細路妳實在是煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死煩死人了,我又愛又恨,煩死了。

15 則迴響

Filed under 阿四, 小C

15 responses to “面豬躉躉

  1. 你好『meet』多小C幾次嘞!
    再大啲無架嘞!

    你覺得小C會戴眼鏡??
    有無辦法補救呀?

  2. 我見到d好可愛ge bb就好想meet下佢, 我都覺得自己有一點不太正常。

  3. 小boo的面珠都唔少野……成日俾人meet架…..
    俾埋我個blog你睇:
    http://littleboobee.pixnet.net/blog

  4. eeb

    Larry都係月巴面、月巴手、月巴髀、月巴美
    “用雙手把妳的面豬躉夾出豬嘴來" 我都會咁對Larry,所以呢,佢都會同樣對我囉。

    “搏嘴" -> “駁嘴",除非真係搏鬥o個種啦 :-p

  5. 凱允媽媽

    小朋友幾煩都好,只要佢稍稍向媽媽拋個眉眼,我都一定會投降。注定今生今世都鬥唔過佢地架啦!

  6. 每個人都有自己尋找樂趣的方式,我個方法係——咬﹗

  7. mac

    小C有雙大耳朵,我亞媽話大耳朵的人對音樂較敏感(有沒有根據就不得而知),小C大個可能係音樂家都唔定‧‧‧: P

  8. 好有同感!!!
    不過我一直都未meet 過小囡面珠,我最鍾意咬佢屁股!

  9. 藍mama

    你我都如此這般犯賤!

  10. 睇黎都唔只我一人咁鍾意meet bb wow^^"
    仲要咬tim……失敬失敬

  11. eeb: 你真係好請得過!! :) 謝。 下次我有字唔識,一於直接email你。

    chilli mom: 點咬呀?

    mac: 究竟你是mac還是忘了轉log-in info的amy呀? :) 係播,你一講起,難怪佢好驚任何大聲嘅嘢啦,原來因為接收的特別多!

    無物: 小朋友C話,我唔係BB,我係大個女。

  12. eeb

    別人眼中既針容易見啫

  13. ada

    唔好搣小朋友的面仔啦,我細時係肥妹仔,成日比人搣塊面,我好唔開心架。所以依家見到BB或小朋友幾得意幾肥美幾想搣佢地我都唔敢。因為己所不欲勿施於人。

  14. 每日沖完涼,小囡都好大方俾個背脊我幫佢搽 cream massage 一番,果時係咬佢屁股最佳時機。

發表迴響

