感冒該不該吃橙


媽媽 : 嗱妳咳,吃橙會令妳咳得更慘,所以在學校別再吃橙了。

小朋友懶醒 : 我今天沒有吃橙。

(媽媽想了一會,想起橙有維他命C,於是又朝令夕改要小朋友喝橙汁。)

小朋友 : 這橙汁裡有沒有橙?

媽媽死撐 : 唔,有橙,但橙汁不是橙。

 

究竟感冒時該不該吃橙?

讀大學時有次感冒,竹升仔朋友二話不說端來1.25公升橙汁一支,着我於一天內喝完,另一朋友在旁連忙喝止,說會咳死我。

好了,究竟感冒時,該不該吃橙?

(小C2歲11個月)

13 則迴響

Filed under

13 responses to “感冒該不該吃橙

  1. mama

    我都想知!
    又想比維他命c佢,又驚仲咳多左!
    我的做法係比佢食奇異果,唔知得唔得?

  2. 有咳的話不應吃,因為會刺激喉嚨咳的。

  3. 我的家庭醫生說咳不可以吃橙,因為會令氣管敏感,所以勁咳。

  4. 中醫話唔好!
    西醫無話唔好!
    咁你睇中醫定西醫吖?

  5. 納奧美

    幾個做西醫的朋友都話咳 (唔係感冒) 唔好吃橙 (好似仲包括其他柑桔類生果?), 因為話裏面有隻唔知乜野會刺激喉嚨咳仲犀利喎.

  6. 可唔以飲利賓立ar?? 小朋友係唔同d 細個媽媽話呢樣果樣跖比,宜加病左都係咁咩都食XD

  7. 小小咳, 我會比, 但一定係唔涷嘅。勁咳, 我會唔比佢食, 不過比奇異果, 因為都有維他命C。

  8. eeb

    如果妳真係想知道,我依書直說(經過親身驗證),就係有咳既時候食橙唔好食近皮o個d白色衣(orange’s white/white skin),因為會刺激喉嚨,咳得仲勁。橙肉/橙汁唔凍就ok。

  9. 我做女時試過俾老豆點左感冒食個橙,之後果晚幾乎咳左個肺出黎之後,一有傷風感冒我都唔敢掂個橙.

    好多野都有維他命C,都唔係一定要食橙,不如食隻生生地既青椒?! (聽聞青椒既維他命C最多,不過唔好煮熟.不過嗱!我未試過病時食生青椒架…)

  10. 凱允媽媽

    我個醫生都話唔好食橙,建議轉俾蘋果同梨小朋友食。

  11. 我個家庭醫生都話咳時唔應該食橙,話橙的纖維會刺激喉嚨咳得更勁,若要補充維他命 c,乾脆飲杯維多c 。

  12. Clara

    又好似話… 唔係咳/病o既時候食vitamin c,應該係健康o既時候食 (先吸收到),所以咳/病o既時候就唔好食,因為仲咳得犀利d wor

    聽落make唔make sense? =P

  13. 好啦唔食啦,但其實就算黃色奇異果都好勁酸性?

    不過我最愛eeb同longlongmama的建議。
    eeb:我好想試!

發表迴響

