Isabel


小矮人C因為矮,用學校的小廁所很是尷尬,不掉進去是萬幸,但時不時會因為吊腳,令褲子後腰位濕嗒嗒。媽媽接放學時覺嘔心,屁股的苦主,卻滿不在乎。老師見狀買了小腳踏,教小朋友用了,大人都認為從此天下太平,雨過天乾。

當然,這天褲子又濕了。

「妳今天小便時有沒有用腳踏?」

「Isabel沒有用,因為Isabel大個女。我大個女,我不用腳踏。」

「Isabel如果不去小便,妳也不去了嗎?」

點頭!……接着,又搖頭--可以想像到,媽媽的目光有多凌厲。

「我大個女,我不用腳踏。」

「大個女才懂得用腳踏呢!妳看小女孩就不會用了。」

「嗯,小女孩都要媽媽扶着。」

果然孺子可教。

這天,褲子,是乾的。

「妳今天有沒有用腳踏?」

「沒有,Isabel沒有用,因為Isabel大個女……Isabel今天倒轉爬上樓梯呢!!!」

唉,這Isabel,肯定還會變戲法有三頭六臂極速寬頻,而且明天還會Anable, Christabel, Mirabel的陸續有來 。媽媽,妳慳D啦。

9 則迴響

Filed under 小C,

9 responses to “Isabel

  1. Jenni

    It’s scary how they wanna copy everything ohter kids do….children see children do is so true~

  2. 阿四,有無覺得好唔低既感覺呢?
    小C好既野就俾人學,人哋唔好既野小C就學晒返黎!
    嘻嘻!講笑啫!

  3. 所以我覺得幼稚園教師好勁囉,一個小朋友做「出軌」行為,好快就有十個跟住做,你話點控制場面?

  4. peer influence真係大到你唔信,所以呢,為師的我就非常大力、勁力的大大地、具體地讚那些「行為合宜」的小人兒,等佢啲好朋友照版煮碗做。老師就可以得一刻的安息;否則呀,真係天下大亂呀!

  5. 唉,一班有二十個小朋友,梗有一兩個係咁。不要緊,繼續哦吧。

  6. 通告: 媽媽我冇呀 « 媽媽阿四

  7. 咁其實阿Isabel都冇乜點,我只係話,正如Shirley所講,peer pressure真勁呀

  8. 其實幫佢選學校某程度係最易最簡單控制到少少個 peer group 係D咩小朋友。
    至於父母最難做果樣,就係要引導小朋友慢慢學會獨立思考。
    阿四,你得既,你係我既好榜樣!

  9. Exactly! 選學校就是選peer group

發表迴響

