我看不見耶穌


媽媽關燈。

媽媽 : 如果媽媽不在房裡,耶穌會保護妳。

小C : 我看不見耶穌。

媽媽 : 妳看得見我嗎?

小C : 不。

媽媽 : 我在妳身旁嗎?

小C : 在。

媽媽 : 耶穌也在哦,祂還看見妳。

小C : 嘩。

6 則迴響

Filed under ,

6 responses to “我看不見耶穌

  1. Very cute! Very good analogy!!🙂

  2. 孜孜媽

    b姐姐,我要飲果杯水。

    唔得,果個係嫲嫲念經用的。

    有毒咩?

    梗係唔係,係敬奉俾神仙的。

    神仙,咩即係天父。

    –By A貨阿四

  3. wybau

    這樣跟小朋友解說, 小朋友尚且會明白, 但大人呢, 不明白的相信比明白的多.

  4. 阿四好勁呀!
    同耶穌一樣咁勁呀!

  5. zach媽: 咁又唔得,如果一樣勁,我就唔信佢囉。

發表迴響

