女人都不愛用reader


我先做一個很大膽的假設,就是,媽媽阿四的讀者--即是聽我囉唆大小便擦法而又去講埋一份的各位,扣除爹爹,Mac,米搞,側田,思哲(我當你還在),Orangutan和船山先生,絕絕絕絕大部份都是女人。(還說漏哪位好漢?不妨露面,我們師奶對你只有尊敬!)

網友Amy剛告知,原來除了訂閱我的文章,她還訂閱我的留言!Google reader會顯示有多少人用Google reader訂閱了某某網頁或留言,好了好了,終於破解那第三個令我感激流涕的傻瓜是誰了。妳是怕我會在留言裡說妳壞話嗎?

興起,於是去查有多少人在訂閱媽媽阿四的正文……吓,74???

是大家都在用另一個reader嗎?還是,女人都不愛用reader,喜歡直click入網?

51 則迴響

Filed under ,

51 responses to “女人都不愛用reader

  1. 我都不愛用reader,喜歡直click入網 (我是男的)

  2. 我一直都直接click入黎 !
    我諗好多人都同我一樣喇🙂

  3. 我懶,通常都係用reader wor….

  4. 我是用 google reader 訂閱媽媽阿四的正文的
    ~潛水讀者

  5. wongbaba

    還有bloglines. 根據資料, 有12個subscribers, 當中有1個是public, 其餘11個是private(我是其中一個).
    訂閱了太多feed(61個), 唔用reader根本處理不了.

    我個人喜歡bloglines個版面多d.耐看簡潔易用.

  6. 我是Reader訂戶,因為方便。

    不要理那些訂戶數目了。我的feedburner只有廿名咁大把,我看看人家閒閒地都有一千幾百,我也不好意思登個數字出來了。怕嚇到個廿名都走埋。哈哈﹗

  7. Clara

    我都係直接click入來的~

  8. 9394

    I also subscribe your blog through Google reader. BTW, I am also a man.

  9. 一時八卦,樓上搞三搞四君是否709394呢?

  10. 荒靈

    我不是女人,看blog 都是直接 click 入網看的,你的當然也不例外啦。

  11. 孫師奶

    我是直click入網的,我連什麼是reader都不清楚!

  12. 炭燒

    四媽好一招引蛇出洞 ~~ 
    一晚就引左咁多男人出黎 ~~ haha

  13. 小瀅

    你好~
    我是女人但我有用READER哦,比較方便。
    潛水已久第一次露面,請多多指教!

  14. mac

    我也是不喜歡用google reader的

  15. Gordon!

    我用 Google Reader, 我是一個男人.😄

  16. 我用 Google Reader。我是女孩子-.-。

  17. 米搞

    我唔識用reader…

  18. 我都冇用reader喎, 鍾意得閑就CLICK吓入黎。

  19. 我read 吓唔read 吓, 一貫師奶睇餸食飯格

  20. 跟 lousyma 一樣,read 吓唔read 吓。 多數用 toolbar

  21. mama

    我都係直click!

  22. amy

    haha, 我唔想miss你覆人家的留言嘛,因為一樣字字珠璣。

    好返d未?

  23. Un Ma

    I’m a working ci nai. I don’t use google reader.

  24. 納奧美

    我好原始, 係直CLICK入來 (只不過擺左妳在我的最愛).
    睇留言呢, 都唔識 (而家亦唔考慮) 用READER. 因我八卦, 中意睇所有人的留言和阿四覆所有人的留言.邊時心血來潮, 就CLICK返去睇某篇的所有留言. 好唔EFFICIENT, 但我中意那種周圍 HEA 的感覺!

  25. reader 太高科技喇。我是男的。

  26. kc

    我係用Reader (Netvibes) 0架~
    我係女的

  27. Cat

    I used favourite link. How to use a reader?!

  28. veron (Cookie's mom)

    I never knew about google reader before. After reading this post, I am trying it out now. How do you subscribe comments as well?

  29. 女, 直click入網
    完全唔識用reader @@

  30. 熱烈歡迎各位潛水讀者!

    VC & 炭燒: 久未見面,不好意思一時把你們給忘了😛

    荒靈 : 大件事,可能是名字關係,我一路下意識當你是女的!!!

    Veron: 我的comments feed是
    https://mama4.wordpress.com/comments/feed/

    9394君: 你米理阿readandeat。但,話時話,你係唔係?

  31. 荒靈

    你一直當我係師奶?

    能入你們師奶一族,會開心到呢……

  32. 孜孜媽

    四, 我亦有用reader,但mama4予我,已經像日報,等不及每週一次的reader閱讀時間。

    有時我想想為什麼,可能原因祇有一個,我是媽媽,我喜歡看別的媽媽網誌,尤其阿四。

    我好像沒男讀者,有亦祇是爸爸一位,亦祇是那一位,每天在催呀問呀你寫了嗎?

    一口咬定當初那一句 ‘除了寫,一無長物’

  33. 荒: 當你係師奶?咁又未至於係師奶咁嚴重

    孜: *日*報?大件事!好大壓力添!
    但,謝🙂

  34. Sorry呀!
    我都唔知乜野係Reader呀!
    可唔可以解釋呀?

  35. Sylvia

    direct link. don’t know how to use reader.

  36. 哦我加入我的最愛之後日日黎架哈哈!

  37. cc

    click one click lor …….

  38. 通告: 看媽媽阿四的男人 « 媽媽阿四

  39. wongbaba: 謝謝你的軍情報告 :)
    還有,我剛sign up了,覺得load相好像快D!

    eeb: 謝謝更正!!!!!!!!!!
    我用漢語拼音輸出法,個閱字同個越字分別排在第3同第4位,搞到我一時閱一時越添!
    嗱嗱嗱,由呢刻開始,你一於就做我個校對祕書長啦。冇人工,但可以獎你每日睇多一次媽媽阿四。

    zach媽: 你可以將你所有會看的網頁用一個reader一次過睇晒,既是個reader會幫你集中晒所有野在一個地方,等你唔駛逐道去。可試試以下readers:

    http://www.google.com/reader
    http://www.bloglines.com

    Sign up後,如想subscribe我的網頁,在google reader 就按"Add subscription",在bloglines就按"Add",然後輸入
    https://mama4.wordpress.com

  40. eeb

    我(我老公都係)會留意d字幕有無打錯字,或者翻譯錯誤,樂此不疲
    前天就有電視台把"若干"打成"約干"

    “嗱嗱嗱,由呢刻開始,你一於就做我個校對祕書長啦。冇人工,但可以獎你每日睇多一次媽媽阿四。" – 呢d係呃細路做小幫手,唔好多多事幹既方法,阿四,我都唔細喇,呢招對我無用bor.

  41. Clara

    wow 媽媽阿四真係好受歡迎好多讀者!
    其實我想問好耐,因為見你地好多媽媽輩都傾得好投契好熟絡,咁其實係唔係都無見過面?呢種關係真係幾得意 wor~
    我稔如果媽媽阿四整個fans club約晒大家出來場面真係會好墟冚呀!=P

  42. Clara:

    好呀好呀﹗(起哄份子就係我呢種嘞)

  43. Clara

    readandeat﹕但係你唔o係香港wor,點來先?
    hehe =P

  44. eeb: 咁,奬你每日睇3次ㄚ

    Clara: 冇呀,佢地絕大部份都唔相識架。

    Clara & readandeat: 不如你地2個先約出來傾掂數先啦

  45. 唔該晒!
    得閒試吓先!

    洗唔洗subscribe你既網頁呀?
    日日都黎架啦!
    你條link仲係我既Blogroll到!

  46. 阿四你係我的最愛首位黎架﹗
    大寶係一個沒有主子的師奶…

發表迴響

