兩週年


沒有誌慶,只有兩母女攬住一齊病,及,對每位的支持並忍我的大言不慚由衷感激。

我說過,我很膚淺,寫作無非想人看。所以,冇你地,冇阿四。真的。

22 則迴響

Filed under

22 responses to “兩週年

  1. 藍mama

    大言不慚才有趣嘛!
    休息休息囉,咪咁勤力啦!

  2. 四,有沒有發現今天天氣很好?

    仍然是迄今止最愛看的MaMa網誌,一見鐘情,沒變過。

    在你的文章空隙中抱抱吧 – 週年快樂及早日康復!

  3. 孫師奶

    請繼續努力,因為我天天都來幫襯!

  4. 哎呀!傳染咗小C添! 妳倆要多保重, 休息多啲。

  5. Jenni

    Happy anniversary~(Biennial)

  6. 謝謝各位!

    eeb: 嘩好大壓力播!!

    孜孜媽:係呀好藍!點解呢?另,受寵若驚:)

    菲: 係佢傳俾我架陰功

  7. amy

    Happy anniversary! 你的文章,好看過很多報紙的專欄啊!你知嘛,我除了subscribe了你的文章,還subscribe了你收到的comments呢!:P

    祝你和小C早日康復,保重!

  8. winnie

    hope you and little C get well soon🙂

  9. Happy Anniversary !!! 記住我地忠實讀者啊!你要努力密密寫啊 !

  10. 有你有我有情有天有海有地!
    身子要緊,等妳們。

  11. 陰公囉, 我都病左足足兩星期! 至今未好!
    偶像媽媽萬歲! 祝, 喋喋不休, 長寫長有!

  12. 納奧美

    大言不慚先好, 講埋果d人地想講又唔識講唔敢講ge野出嚟—睇下兩年來幾多人仲响度 “忍" 就知啦.

    喂喂喂你妳你你妳妳妳還光在看嗎? 快些留言回應啦, 阿四分分鐘又在做統計呢……..

  13. 我都係包住雲吞睇你依篇架,又係俾家裡小大帝傳染架囉。。。陰公!
    祝大家早日康復。Happy anniversary!

  14. 納: 統計?喂你講得我好小氣啫?哈哈哈,咁知我心真係抵錫。

    Amy: 原來係你!!!你是用google reader嗎?它說有三個人在訂閱mama4的comments,原來第3個人就是你!!  XOXOXOXOXO   :P

    謝謝各位關心和呵番! :)   longlongmama一家及小葵:保重!

  15. pd

    2 years and 10 years*X^n to go on and on and on …

  16. 來阿四處逛已成每日的上網必到景點. 沒有找到那裡可媲美阿四,讓要"需服侍主子吃睡病拉者", 看得痛快看得窩心.

  17. 好!最緊要痛快!我喜歡這句! :)

  18. 兩週年梗係要留言啦﹗
    祝長寫長有﹗

  19. Congratulations! I admire your wit and sensitivity! You go Girls!!

發表迴響

