麵包皮


DSC07479

給爹爹的三文治,麵包皮歸誰?

當然是小朋友。她只吃麵包皮。"I DON’T want the white part."

喝免費奶吃剩餘物資,這孩子還算有衣食。

13 則迴響

Filed under , 小C

13 responses to “麵包皮

  1. pd

    Yes, little C only eats the “meat"/"skin", not the “bone".

    爹爹真幸福!

  2. amy

    我和Mac都是自己吃皮,white part給靖愷。

    嗨,最近到圖書館發現台灣出版社親親文化(http://www.kissnature.com.tw)的"親親自然"系列(http://www.kissnature.com.tw/Product_list3.asp?pc2_rfnbr=1&pc3_name=親親自然&pc2_name=自然類&data_product_kissnature_list_23einpage=1),圖畫很美,介紹也很仔細(我認為可媲美DK!)。商務網上書店有售啊。

  3. amy

    現在留comments要等moderation,是太多spam嗎?

  4. amy

    怎麼這個又不需等moderation? 是wordpress的問題嗎?

    之前想說的是這個系列:http://www.kissnature.com.tw/Product_list3.asp?pc2_rfnbr=1&pc3_name=親親自然&pc2_name=自然類&data_product_kissnature_list_23einpage=1

    不知留言會被沒收了?

  5. Angelica

    我都是吃皮長大的… pizza 邊, 面包皮

  6. Jenni

    My kid eat both,coz he never know you can cut the side off…..(mommy’s laziness paid off in the good way,lol)

  7. pd: 正是

    amy: 謝!真係幾靓播,有很多文字嗎?

    Angelica: pizza邊,正呀

    Jenni: 其實我也極少極少切邊,對小C更是絕對不會。只是,家裡有另一個大帝,偶然切下啦。

  8. siugub

    本來我囡囡2樣都食, 不過由上星期開始, 開始只肯食麵包皮而將the white part比返我. 我講到口水乾話要有衣食, 佢最後都係比返d white part我. 點拆解好?? 我又唔想屈服只比麵包皮比食.

  9. 小C唔食white part,我就唔再俾新的包。或者plan B,夾塊芝士,切成小小的四方塊。不過我懶,通常都只係用plan A.

    不過如果真係俾白麵包佢,佢就好中意D"肉"。
    佢之所以唔食white part,其實是因為我總係買全麥/非白麵包,吃多了,本身不是太吸引,皮反而較為香口。我不愛皮,其實跟她是最佳拍檔。

  10. CAMMY

    你同大帝講: 咁樣會教壞小C的

  11. 我個仔由包皮轉食到麵包, 所以, 小C食得多包皮都會食麵包既!

  12. amy: 謝!真係好靓播,條藍色蛇尤其鮮~艷~呀

    cammy: hahahaha,咁佢又冇要求嘅

    zach媽: 拭目以待!

發表迴響

