大小便擦法


小便,小C認為自己很會擦,亦因據聞小便其實算清潔,我就樂得懶理。至於大便--我當然是說她的大便,我認我變態,她從廁所大叫宣佈完事時,我會戴即棄手套用濕紙巾深入敵營先擦一次,再用乾紙巾擦乾。

爹爹顯然不以為然,還以為能瞞天過海。

「媽媽,爹爹冇用(乾)紙巾呀。」

12 則迴響

Filed under 爹爹, 阿四

12 responses to “大小便擦法

  1. Jenni

    I guess the way mommy and daddy do things are different,lol.Terence always told his dad you are doing it differently than mommy,and so my husband says,because I am not your mom.

  2. 我只用普通廁紙擦乾淨,廚神跟你有點似,要用濕紙巾。結果有一次,我去擦時,包哇哇叫,投訴我沒有濕紙巾,又說我沒有濕紙巾就不拉屎﹗

    豈有此理﹗結果我要向廚神投訴:禁用濕紙巾﹗

  3. 小公主都好想自己擦, 通常我比佢自己擦完(只限小便), 我再擦。至於大事, 我都係用普通廁紙擦乾淨, 然後抬佢去用水沖一沖, 沖水這個習慣由細用到大。但小公主現在有番咁上下重量, 都有啲壓力, 不過乾淨啲。我怕濕紙巾不能沖去, 我知有些能沖得走, 但又貴好多, 所以我就用水沖, 就不至於用即棄手套。可是我的手經過這兩年常常濕水, 皮膚已經不太好, 唉!

  4. 終於發現我和阿四的大不同,我唔覺得特別污糟啵,而且我順序相反,先干後濕

  5. 我先用濕, 再用乾印一印囉. 菲妮媽沖沖水都係好習慣黎既. 四四你要用即棄手套, 誇張少少喎, 係咪對手既狀態依然好差?

  6. 納奧美

    但係, 先用濕的話, 果張有料的濕紙巾咪唔可以dump落水厠沖走囉??
    (先乾 (乾濕乾) 好還是先濕好, 我會根據以下 “相對論": 乾的便便先用濕, 濕的便便先用乾)

  7. 咦,我只用濕紙巾喎,不過一直都沖得走喎。
    ha, 唔好話 daddy 同 mommy 唔同,個個 mommy 都唔同。

  8. wybau

    咩情序就要睇下咩質地喇, 一般情況我都淨用濕紙巾, 大單兼攞命既就乾脆沖涼, 不過要用到即棄手套又真係有點誇😀

  9. 小朋友好叻架!
    做少一樣都會知道!

  10. chilli mom: 正是  :)

  11. CAMMY

    吓! 乜要用乾紙巾再抺的嗎? 我會用濕紙巾先抺, 然後再開盆水洗PET PET, he….he……小女兒17個月大

  12. CAMMY

    呀四, 你隻手做咩呀? 是否主婦手呀? 我以前都有, 仲有一隻腳指甲係灰甲, 睇中醫調理身體, 現在主婦手好了, 隻灰甲腳指正在康復中, 生新的腳指甲了

發表迴響

