揸fit


“When 小C says yes, you do it, ok?  When 小C says no, you don’t do it, ok?"

應該不是從我處學來嘛。

9 則迴響

Filed under 小C,

9 responses to “揸fit

  1. Jenni

    Exactly like my kid~then i asked him how would you feel if mommy do the same thing to you…he said,that’s bossy and mean…..but he said,when i do it,it’s not.how so?

  2. amy

    小C的前途無可限量啊!😛

  3. 凱允媽媽

    如果係我真係唔識應付,我真係懷疑我係咪可以教到(識同知道點教)依架d細路。做媽媽的信心又受到打擊了!!!

  4. 我最近遇上的問題是, 儘管我會影響某部份孩子, 令他們溫柔愛擁抱, 但另一小部分的孩子還是會被某小搗蛋王影響, 開口閉口不夠禮貌, 手腳並用.
    當我看著一個孩子被潛移默化, 從小乖乖成了懂起飛腳的人, 媽媽阿四我點算好.
    還是, 即使在我那邊仍保持得好好的, 他們在幼稚園那邊也遲早會變成這樣呢.
    ( 我只是半個幼稚園老師啦! 真實崗位難說清. )
    即使幼稚園乖仔, 上小學中學也會變呢! 我想想都可怕!

  5. 終於講到明嘞! 做阿四嘅妳要記住啦!

  6. BAIZHENG

    正所謂三歲定八十….
    小C 試過孤獨的感覺未有?

  7. Jenni & Amy & ChilliMom & Baizheng : Jenni 仔仔看來更有潛質哈哈哈!
    ^_^

    凱允媽媽 : 其實都係學大人講吓啫 😉

    小葵 : 朋輩壓力威力確實很可怕,但你能以愛心並實際榜樣影響到一部份孩子,不是已經很值得慶祝了嗎?
    老師你要堅持!🙂

    菲: yes ma’am

  8. 凱允媽媽

    其實係想話依架d細路叻成咁,做阿媽既真係要化身成super mum(如阿四般)咁先攪得掂!!!自問唔係這方面的料子唯有多上來向各位學習學習了!!!

發表迴響

