媽媽條裙


DSC07913

「嘩媽媽,呢個裙好靚呀。我要着呀。」

裙子恐怕已有十幾年歷史,不合香港氣氛,在此不曾穿過。最近出土穿了兩次,小朋友見一次羨慕一次,摸着挨着依戀不勝。

好啦,留給妳做嫁妝啦,不過恐怕到時妳已經不稀罕。

我媽出嫁當晚穿了一條超短超貼紛紅色珠片裙,當年被我在籠底發現之時,看在十六歲的眼中仍覺很型。那沒有成為我的嫁妝,因為呢,我根本逼不入。

14 則迴響

Filed under 阿四, 小C

14 responses to “媽媽條裙

  1. 納奧美

    衫我就無過諗過要留比行行, 但個奶泵呢, 就收左入箱底……

  2. amy

    有十幾年歷史的裙也穿得下,好羨慕呢!:P

    我的婚紗仍在衣櫃,不知會否有幸生個女兒留給她做嫁妝?

  3. Jenni

    My mom is skinnier than me…..always have been,god knows how many times i complained why i don’t look like her(btw,i am not adopted,lol)…..

  4. amy:

    哈,我連中學時的校裙也穿得下。

    我媽身型比我好得多,我小時候從衣櫃看見她的旗袍,一件是紫色的,很美,從未見她穿過。

    包現在也常拿我的很私人的衣服穿。哈﹗

  5. 藍mama

    連阿四如此苗條都逼唔入??

  6. amy

    readandeat & 阿四:不如你地公開下keep fit秘方啦!我年年都要清走d唔啱既衫/裙/褲架!

  7. amy

    oh btw, “Elijah is my brother"? <- what’s that?

    haha, i’m a nosy parker😛

  8. Angelica

    我喜歡vintage, 所以我阻止阿媽掉佢十幾歲時買的花花連身裙, 我間唔中都會拎出黎著, 仲會有人話靚🙂

  9. siugub

    我連生仔前的衫, 都仲未著得落 :""

  10. amy:

    沒有什麼秘訣的,戒吃零食就可以了。

  11. amy: 祕訣就係,買D鬆嘅裙。。。

    藍: 正所謂,知人口面手腳不知身呀。

    納: hahahhaaha,好彩我都有張奶奶床

    amy again: Elijiah是班上的一個大男孩啫 :) 

    siugub: 之唔係!

  12. 納奧美

    哈哈哈哈, 笑c我, 不愧為阿四 : 祕訣就係,買D鬆嘅裙。。。

    其實呢, 我就係响阿四身上體會到點樣令仔女精乖伶俐聰明可愛 (聽教聽話無份, 因為, 仔女唔係要聽晒阿媽/老師/….話呀) 的祕訣, 真係受用無窮, 得益 (尤其我個女) 不淺: 祕訣就係, 用把鬆D嘅尺。。。

  13. 通告: 由跳椅到吸毒 « 媽媽阿四

  14. CAMMY

    哈! 呀四! 我都有嗱媽媽的裙試穿, 只有一回可穿上, 就是第一次失戀, 瘦到變人乾的時候, 之後一直都穿唔上, 難怪, 媽媽一直話我們腰組, 我媽媽生了2個都係得22寸腰咋! 不過, 現在……………………………

發表迴響

