我是家長


DSC07461

每星期的所謂手冊。

簽一個字,無限驕傲,千斤重責。

星期五派,星期一交回。我第一次便忘了,欠交,失責。

7 則迴響

Filed under 阿四

7 responses to “我是家長

  1. pd

    Haha, many homework for parent"s" as well.
    Practice makes perfect, sure you would have lots of chances to it from now on.

  2. 納奧美

    係咪因為妳唔慣向人交代??

  3. 思思阿媽

    唔怕, 做人阿媽係大矇d架喇 ..
    我今朝頭都無梳出左門口入埋lift先知, 好彩突然醒起走返轉頭無人睇到個超正look ..無嚇親人真lucky..

  4. test

    再試可否留意。

    唉,你都好,有得簽。

  5. readandeat: 連你的comments都俾Askimet食左,我冇野好講。
    已經好幾日啦!!!點算?

    納: 哈哈,其實我都好有交帶架 :P

  6. 嗚,我一時手痕opt了他們的新功能connection via SSL後就出問題了。後來改回原狀也留不到言。

    據Akismet的FAQ說,要留幾次,等人救幾次,Akismet知道我不是spam,就會沒事。信住先。

  7. 如果小C有權選擇,她一定會選媽咪多些時間陪她玩而不是"鑽研"在她的手冊 :)

    中秋後沒幫小C照相了嗎?很久沒見她了,掛念 

發表迴響

