鴨舌for dummies


阿四 : 喂?剛才太衝動,在City Super買了鴨舌,妳說怎麼辦?

阿四阿媽 : 哦簡單,用粗鹽把潺刮走,出水。爆香薑蔥蒜頭,落鴨舌,下點調味,有五香八角更好,之後灒酒,再炆一回,埋獻。

阿四 : ……嗯,呀, 下甚麼調味?

阿四阿媽 : 平日那些囉。

阿四 : ……嗯,呀,炆多久?

阿四阿媽 : 吓?看情況囉。

阿四 : ……唔,我家裡應該有薑。

阿四阿媽 : ……哦。

雖則我媽廚藝非凡,但大家務必不能把以上祕方當食譜,因為我肯定記錯。

太好,多得好姐,我家裡果然有薑,亦只有薑。再尋,覓得以下佳品,一於不理步驟盡地一鋪。當然,我有把鴨舌出水喎,總算沒有辱家門喎。

DSC05593 DSC05592

我看看情況,認為炆夠了。 居然,好味到呢。

15 則迴響

Filed under 阿四,

15 responses to “鴨舌for dummies

  1. mama

    嘩乜就得咁多調味咋! 

  2. mama

    佩服你的健康飲食!!
    仲有,9:02pm就可以寫blog,是否小c已睡覺呢?還是預設功能?

  3. 啊,咁仲有平時果D調味嘅。

  4. 我阿媽用鼓油, 蠔油炆都好好味, 又簡單

  5. 至怕,我不想跟咁多隻鴨接吻呀。😦

  6. 納奧美

    吓?? 我唔知急凍鴨舌都會有潺喎, 仲要用粗鹽刮架! 咁, 之前咪食左好多鴨舌潺落肚?

  7. amy

    我也會致電找媽媽教煮餸, 不過我怕如果靖愷日後需要求救, 我大概幫不上甚麼忙… 哎, 要惡補惡補才行!

    我都愛用生姜燒和日式醬料, 好方便。

  8. 菲: 冇錯,就係"平時果D"調味料

    readandeat: 睬

    納: 佢mud都會用粗鹽刮,唔駛驚。我都冇刮到。

    amy: 其實我雪櫃內果D生姜燒和烤肉醬料,令我食後好有罪惡感 : P

  9. Jenni

    I only buy things that I know how to cook,the worst thing i ever bought is liver,coz everyone in the family hates it(INCLUDING ME)…

  10. 好好笑既煮食手記 !
    你屋企連蒜頭都冇 ?

  11. 可以入廚真係好. 我個廚房變了博物館啦 @@

  12. 阿四好野!
    小C有冇食?

  13. Jenni: 真係正

    chilli : 其實我好中意蒜頭,直至幾年前先發現自己原來係敏感,食左會眼腫。

    siugub: 我個廚房係出土博物館

    lousyma: 冇佢份。爹爹亦不好此道,純粹慰勞自己

  14. 我還不知道CS有鴨舌賣呢。我們也會去那入貨,要麼街市要麼CS,反正不到萬不得己不會去PK。關乎的是態度,不是MONEY :)

    我亦很喜歡入廚,她老爸為了鼓勵我NON STOP,一早封了個天才小廚師的外號給我。可惜他不愛煮,我們無法對煮

    你老媽亦很開通,我以為90%以上老媽會說鴨有毒呢,呵呵

  15. CAMMY

    乜嗰樽叫薑呀?

發表迴響

