靜夜


DSC07466 

沒有閃光,沒有電子音樂,沒有卡通造型,只有小朋友的塗鴉,上油,一個一個美好燈籠。

沒有小朋友化妝扮嫦娥表演,沒有煲蠟,只有圍大圈圈一起唱的月亮光和一閃一閃小星星,沙上一個完美寧靜的夜。

mid autumn on beach 3

DSC07600 long

7 則迴響

Filed under , 大自然

7 responses to “靜夜

  1. 納奧美

    “何夜無月? 何處無竹柏? 但少閑人如吾兩人矣."
    其實身邊好多好美的東西順手拈來, 只是我們的眼睛很多時看不見. (眼睛若昏花,全身就黑暗。裏頭的光若黑暗了,那黑暗是何等大呢~~~~~哈哈, 我唔係解經, 只係見到這些靚靚燈籠–跟月亮光一樣很有和味啊–,意識就忽然流到這句話去)
    也許我送唔到阿女去東南西北山的playgroup學中英美法蘇語言, 也許我送唔到阿女去學禮樂射御書數六藝, 也許我幫唔到阿女爭取入一間 “體面" 一點的學校, 但, 為了妳, 我會努力擦亮心中那盞燈, 找時間, 養心情, 跟妳一起做閑人.

  2. 嘩, 好好玩啊! D燈籠很美! 阿四好羨慕妳幫小C找到一間咁好o既學校呀, 恨得我牙癢癢!

  3. 看到香港仍有這樣的學校, 真感動, 至少沒有那些討厭的膠電燈籠, 也沒有將小朋友化裝成千年老妖一樣.
    誠如菲妮媽說, 很羡慕阿四可以為小c找到一間這樣好的學校. 我也仍在努力尋找一所這樣的好學校給小女樂樂 @@
    不過我已決定明天晚上, 也為樂樂做一個自製燈籠, 然後帶著小燈籠賞月去…..謝謝阿四給予的idea.

  4. 納奧美

    其實呢, 一間學校固然重要, 但更重要的, 是媽媽那顆明心跟那份勇氣. 當然, 這也就是點解阿四有咁多粉絲的原因 (之一)囉.

  5. 納: 你這個閒人,說得我好感動。
    又,你雖然唔係解經,但解阿四就一流,將我寫唔到想唔到的都講曬。

    又,哈哈,人哋仲唔認爲我哋係夾定!?

  6. 納奧美同阿四

    你地真係好有文采啊 !!

  7. 有文采果個係納奧美!我最多都係攞吓彩。

發表迴響

