週期循環


星期二

19:15

小朋友拖着宜家拖車:「Noisy little puff-a train…… Choo choo choo……  我喜歡幼稚園!」

星期三

08:35

「我不要幼稚園!No!!!我不要……!!!」

6 則迴響

Filed under 小C

6 responses to “週期循環

  1. amy

    就只有女人和小朋友才有這善變的權利! (或許這樣說有點stereotype):P

    btw, 小C開始問how!!!

    謝謝你的推介,到圖書館借了一本宮西達也的書,很好看。

  2. Jenni

    I was reading the 竊竊C語錄, there’s a Winnie the Pooh book that teaches children why it have to rain and then at the back there’s little science experiment for kids to do so they can make their own rain.

  3. 星期一來臨時仲死, 小朋友又開始重新適應, 現在我在教幼稚園後的放學班, 一個小朋友大哭叫媽咪, 第二個也叫第三個也叫, 嘩何其悲壯!
    星期一呀星期一, 我一雙手怎能擁抱那麼多個!
    不過今天很滿足的是, 才第二天, 我就把那個起哄叫媽媽的小小女孩搞定, 我指她尿褲子的情況!
    最開心是我啦, 我終於不用再親手脫濕淋淋的校服嬸嬸不用再拖地, 好野!

  4. 第一日就冇得陪上堂兼要返三個鐘,阿四你唔覺得對兩歲多既小人兒黎講,有點兒太殘忍咩?

    朗朗間幼稚園一樣,但當我知道係咁時已即時搵校長發爛(我報名時問得好清楚話俾陪一兩日架喎!)。人生路不熟,又唔識D老師同學,我諗朗朗會覺得佢阿媽出賣佢,掉低佢俾唔知咩人(雖然之前已經預告左n次)。我有十多個朋友同時有兩歲既仔女入讀n1,幾乎全部都俾家長陪幾日至一個月不等,其中只有一間唔俾陪既,第一週都只係返一個鐘跟住慢慢加到三個鐘。其實小朋友可以好快適應新環境,只要o係"良好及有安全感"既氣氛下,好快就會係沒有陌生人的世界,點解係要佢地喊足三個鐘呢,我班有個小朋友俾第一日既情景嚇怕左,到今日都唔肯入班房呀,為乜要製造童年陰影呢?!
    唔好意思,忍唔住o係度發洩下。

  5. amy: 你看了哪本宮西達也?請告訴我!我這本是剛剛在台北掃回來的。
    小C其實都問了一輪how,不過只限於how to do this, how to do that。這次有點哲學性,哈哈。妳好細心。

    Jenni: oh that sounds like fun. thanks i’ll dig it out.

    葵老師: 辛苦了!幼稚園老師最是愛心耐性無限 :) 我就做不了。 :p

    longlongmama: 看來N1通常是可以陪的,我們學校也是,聽說有人陪左1個月!真係恨得我呢。
    小C是讀K1,所以冇得陪。我初時都覺得好殘忍,唔明點解要係咁。但因為淨係得小C同另一兩個同學喊得比較慘,我又唔想single out小C,做個麻煩家長,lur老師,留下不好印象。
    呢幾日我見小C的神速進步,於是估下K1唔俾陪的原因,可能是K1成熟D,班內較少人喊,(尤其我地學校係混合年齡同班,部份小朋友已在上年喊完!)不似N1大喊合唱團,人喊我喊惡性循環。如果只准一、兩個家長留低,其他小朋友又會問點解我冇媽媽陪?唔喊都變喊。

  6. amy

    中央圖書館其實有不少宮西達也的書, 我們借的叫"我才不放手呢!" (http://www.eslite.com/product.aspx?pgid=1003116201538433)

    靖愷開始說話, 所以最近我也開始research那本children’s encyclopedia好, 我的common knowledge好差, 我想, 買本睇定可能差唔多。

發表迴響

