同是天涯鼻涕人


老師的小報告--

.

小C收起眼淚,吊着鼻涕開始幫老師做香蕉蛋糕。

忽然,又有人哭。

小C:「他在哭!為何他要哭?」

老師:「可能他想念媽媽吧。」

小C推推老師:「他在哭!他在哭!他要抱抱!」

5 則迴響

Filed under 小C

5 responses to “同是天涯鼻涕人

  1. 納奧美

    阿四, 你知唔知, 其中一個喜歡睇你blog的原因, 就係呢個窩心的小人兒c, 好多時就好似比我一劑強心針咁.
    嗱, 像妳那樣 “縱" 細路, 那樣 “就" 細路 (當然當然, 你背後仲做左好多其他功夫, 這個不用說) , 照 “常理" 說, 出來一定是個目中無人的小霸王, 但係呢, 小c雖然係大力生番, 但卻是個窩人心的大力生番. 又當然, 呢樣都可能只係個別小朋友不同性格使然, 之但係, 已經足夠鼓舞生手如我繼續在千夫所指下堅持一些信念.

  2. 好同意樓上納奧美之言。小C真係一個窩心的小人兒。加上我家正有一個霸王公主, 更教我羨慕不已, 並要加倍努力。

  3. 納: 原來你係中意小C而非我!
    其實在家裡,小C的確是個目中無媽的霸王呀。佢間唔中講一兩句tum我,我就要甘心做佢奴婢。。。

    至於千夫所指,哈哈,唉,好一句千夫所指。我仍然是受盡千夫所指所寸所督背脊,要堅持一些信念真是有苦大家知哦。18年後,妳我背脊練成金剛罩,又係兩條好漢。

    菲: 霸王公主亦係小C的外號播。。。

  4. 超級同意納奧美所言.
    雖然我尚未受到 “千夫所指", 不過這一年多卻親身體會何為 “千夫所寸", 也唯有這裡可找到一點點安慰一點點鼓勵. ^^

發表迴響

